کد خبر: ۳۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 12
شفا آنلاین:مشاور عالی رئیس جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: هلال احمر ایران در میان جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر از جایگاه ویژه‎‌ای برخوردار بوده و در زمینه آموزش امدادگران نقش محوری ایفا می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمد تقی‌خانی گفت: جمعیت هلال احمر از نهادهایی است که در میان سازمان های خیریه و امدادی جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت ارائه آموزشهای امدادی با توجه به نیازهای جامعه تصریح کرد: بر این اساس افزایش مهارتهای امدادی از برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر اظهارداشت: این جمعیت با تاسیس دانشگاههای علمی - کاربردی و پذیرش دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی به تربیت نیروهای تحصیلکرده، متخصص و کارآمد به‌ویژه در حوزه‌های امداد و نجات اقدام کرده است.

وی با اشاره به نقش و همکاری مردم، سازمانها و دستگاههای دولتی و غیردولتی با هلال‌احمر، اذعان کرد: این گروهها همواره، همراه و پشتیبان هلال‌احمر بوده و هستند و برای حل مشکلات و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم آسیب‌دیده و نیازمند پا به پای این جمعیت تلاش می‌کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: