کد خبر: ۳۳۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 14
قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، 23 آبان 1402، تغییرات بسیار محدودی دارد و شرایط بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی، نسبت به روز گذشته با ثبات گزارش می‌شود.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، 23 آبان 1402، همانند روزهای ابتدایی هفته، تغییر چندانی ندارد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برند و در بعضی از مدل‌ها افت و خیز اندکی مشاهده می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، 23 آبان 1402، تغییرات بسیار محدودی دارد و شرایط بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی، نسبت به روز گذشته با ثبات گزارش می‌شود.

نرخ دلار در روز گذشته نیز همانند دیگر روزهای هفته تغییر چندانی نداشت و همین امر باعث می‌شود تا بازار خودرو رکود عمیقی را تجربه کند. تقریباً اغلب محصولات، تغییر قیمت چندانی ندارند؛ حتی گاهی اوقات که قیمت یک خودرو دچار نوسان می‌شود، فردای همان روز یا طی مدتی کوتاه، نرخ‌ها به حالت قبلی بازمی‌گردند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، غالباً ثابت و بدون تغییر است؛ اما برخی از مدل‌ها از محدوده یک الی پنج میلیون تومان درحال نوسان قیمتی هستند.

کوییک دنده اتوماتیک R، ارزان‌ترین خودرو اتومات موجود در بازار ایران، همانند روز گذشته، امروز نیز هیچ تغییری ندارد و 462 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که در حال حاضر خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا به حساب می‌آید، پس از افزایش پنج میلیون تومانی در هفته گذشته، دیگر تغییری نداشته و امروز نیز به تبع روزهای ابتدای هفته با همان قیمت 585 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i دنده دستی یکی از محبوب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که چهار میلیون نسبت به روز گذشته ارزان شد و به 612 میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 که دیگر خودروی محبوب بازار داخلی‌ها محسوب می‌شود، برخلاف روند با ثبات بازار از آغاز امروز حدود دو میلیون تومان افزایش یافت و با قیمت 629 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

خودروهای مونتاژی بازار نیز در اکثر مواقع، روند یکسانی با داخلی‌های بازار دارند و در نتیجه، رکود در بازار مونتاژی‌ها نیز مشاهده می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار محسوب می‌شود که از ابتدای هفته حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت، امروز نیز پنج میلیون تومان دیگر افزایش یافت و به نرخ 720 میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم 5 نفره با مدل 1401 از معدود کراس‌اوورهای مونتاژی بازار است که روز گذشته حدود 20 میلیون تومان ارزان شده بود، امروز 10 میلیون تومان بالاتر رفت و اکنون ارزش آن در بازار به یک میلیارد و 460 میلیون تومان رسیده است.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 670 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

از هفته‌های گذشته که روند ثبت سفارش و تحویل خودروهای وارداتی جدی شده است، بازار خودرو رکود سنگینی را تجربه می‌کند. در چنین وضعیتی، اخبار منفی موجود در حوزه خودرو اعم از گرانی نرخ‌های درب کارخانه خودروهای داخلی، نمی‌تواند باعث التهاب بازار شده و تقاضا را افزایش دهد. البته چنین شرایطی تنها با ثبات نرخ ارز محقق شده و درصورتی که دولت توانایی کنترل آن را از دست بدهد، احتمالاً تغییرات عجیب و غریبی در بازار خودرو نیز به چشم بخورد. / نجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: