کد خبر: ۳۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 03
شفاآنلاین- معاون برنامه ریزی طرح ملی رفاه کارت گفت: بازنشستگان با عضویت در طرح ملی ˈرفاه کارتˈ از تخفیف 10 تا 50 درصد در خرید کالا و استفاده از خدمات درمانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری برخوردار می شوند.
به گزارش شفا آنلاین،ˈمرتضی دستجردیˈ روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران خراسان شمالی در بجنورد افزود: این طرح به صورت پایلوت در استان گلستان اجرا شده است و تاکنون 17 هزار بازنشسته کشوری و تامین اجتماعی در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: ثبت نام از بازنشستگان خراسان شمالی آغاز شده است و پیش بینی می شود 12 هزار نفر از نیروهای بازنشسته کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح در این طرح ثبت نام کنند.

معاون برنامه ریزی طرح ملی رفاه کارت وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری افزود: استان های اراک، قم و زنجان نیز درخواست اجرای طرح را کرده اند و قرار است این طرح در تمامی استان ها اجرا شود.

وی افزود: رفاه کارت، کارتی هوشمند است که 25 خدمت به دارندگان این کارت ارایه می شود.

دستجردی گفت: دارندگان رفاه کارت اگر برای خرید به یک مرکز طرف قرار داد با رفاه کارت مراجعه کند از تخفیف 10 تا 50 درصد برخوردار می شوند و بقیه مبلغ را به صورت نقدی می پردازند.

وی افزود: با 50 مرکز خدمات خرید کالا، امور درمانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری استان خراسان شمالی و 70 مرکز در استان گلستان قرار داد همکاری بسته شده است.

معاون برنامه ریزی طرح ملی رفاه کارت افزود: اجرای این طرح بر عهده خانه مهر بازنشستگان کشوری است.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: