کد خبر: ۳۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 01
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- به دنبال ایجاد مشکلاتی در صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی، یک عضو شورای عالی سازمان نظام پزشكي گفت: مسائلی در صندوق تعاون و رفاه ایجاد شده است که به دلیل در دست نداشتن اطلاعات دقیق و مستند اظهار نظر مشخص دراين باره هم اكنون امکان پذیر نیست.

دکتر نوید ناصری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب با اشاره به این که با اذعان همکاران هیئت مدیره صندوق، ادامه فعاليت  صندوق بدين نحو امكانپذير نيست؛ افزود: زیرا 2 نفری که از تیم اقتصادی و 3 نفر دیگری که از تیم اعضای شورای عالی و جامعه پزشکی انتخاب شده بودند متأسفانه درباره نحوه ادامه فعاليت صندوق و بخصوص در تصميم گيريهاى كلان به اشتراک نظر نرسيده اند.


متخصص ارتودنسي و ارتوپدي فك و صورت خاطرنشان کرد: حال اگرايشان گفتمان یا دیدگاه های متفاوتی دارند بحث ديگري است امانكته مهم اينجاست كه خود اين عزيزان تأکید می کنند که در چنین شرایطی این هیئت مدیره نمی تواند خیلی کارآمد باشد.

ناصری ادامه داد: البته ما به عنوان اعضای شورای عالی و اعضای مجمع عمومی صندوق در تلاشیم تا بتوانیم ايشان را به تفاهمی برسانیم و با ایجاد هم سوئی در نگرش این عزیزان به نتايجى مثبت برسیم.

عضو هيات مديره سازمان نظام پزشكي استان فارس تصریح کرد: شاید در این حین یکسری شرایط نامشخصی به وجود آمده باشد که برای ماهم علامت سوال است و باید با پاسخ دهی و ارائه نتايج حاصل از برگزارى جلسات كميته مذاكره؛ اين مسايل هرچه زودترحل و رفع ابهام شود.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور با بیان این که راهکار حل این مشکل خیلی ساده است، اظهار کرد: اگرهر فردی با مقدارى وسواس مناسب؛ بتواند حرف دیگری را هضم کند و توان تحمل انتقادات و پیشنهادات را داشته باشد و در نهایت بر اساس آنچه خرد جمعی می گوید راه درست را انتخاب کند مشکل حل خواهد شد.

وی تأکید کرد:اما اگر هر کسی بخواهد بر اساس نظرات خود به فعالیت ادامه دهد، دیگر هیئت مدیره صندوق مفهومی ندارد، و اساس فعالیت جمعی زیر سوال می رود.ضمن اينكه به طور کلی راه حل آن پایبندی به خرد جمعی است.

وی درباره این که به دنبال مشکلات مربوط به صندوق میزان اعتراضات به چه شکلی بوده است، به شفا آنلاین گفت: فعلأ در حد عدم تفاهم اعضای هيأت مديره صندوق است مبنی بر این که 2 نفر استعفاء داده اند یا اقدام به استعفا کرده اند. ايراد در این حد است که چرا باید از صندوق تعاون و رفاه جدید که از زمان آغاز فعالیتش دردوره جديد، کمتر از 9 ماه می گذرد، به این سرعت چند نفر تمایل به خروج از این مجموعه را داشته باشند؟ كه خود اين مسئله جز مهمترين ابهامات مى باشد كه اميدواريم در نتيجه جلسات كميته مذاكره، رفع ابهام صورت گيرد.

وی درباره عملكرد صندوق تعاون و رفاه نيز خاطرنشان کرد: این صندوق حال چه با سرعت کم و چه با سرعتى مناسب در حال ادامه فعالیتش است.اما سایت صندوق نيزمانند هر سایت دیگری که می تواند دچاراختلال یا هک شود، دچار مشکل شده بود که ظاهرأ به دنبال اطلاع رساني سريع و به موقع پايگاه خبري شفا آنلاین همان روز مشکل حل شد كه البته نياز به رسيدگى بيشتر نيز دارد.

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور یادآور شد: امیدوارم تمامی مشکلات حل شوند و همه افراد تحمل شنیدن حرف مخالف خود را نیز داشته باشند تا شاهد رشد وتعالي درتمامي عرصه ها باشيم و آرزو مى كنم با روشن شدن دلايل استعفاى آن دو بزرگوار عضو هيأت مديره صندوق بصورتى كاملاً واضح و شفاف، اگر مشكلاتى زيربنايى در اساسنامه صندوق تعاون و رفاه و نحوه فعاليت آن وجود دارد مرتفع گردد و يا اگر خداى نكرده منيت هايى غير منطقى عامل اين شرايط شده باشد، هر چه سريعتر برطرف شود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
1
چرا انقدر ميپيچونيد ؟ صريح بگيد بفهميم چي شده؟ كي خورده ؟ كي برده؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
آقا ....... صندق را شفاف تر بگید
مثلا سرمایه گذاری صندوق رفاه با پول پزشکان در بیابان جهت تفریحات سالم در اهواز (اهواز آلوده ترین و گرمترین شهر ایران است)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
....... يك مدير احمدي نژادي است كه مسير باد را خوب بلد است و خيلي زود تغيير جهت داد...
به عنوان يك پزشك براي نظام پزشكي متاسفم که با ....... و تيم هزار فاميل ...... دم دست ندارد...
اينكه يك مدير احمدي نژادي با چند به اصطلاح اصلاح طلب ...... دور هم جمع شده اند فقط يك دليل دارد: منافع مالي مشترك
تشخيص اين موضوع احتياج به هوش زيادي ندارد.
براي شوراي عالي لخت و فسرده اي كه آخرين اولويتش وضعيت رفاهي و معيشتي پزشكان است و براي خودم به عنوان يك عضو جامعه ي پزشكي متاسفم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
1
..... كه از رسانه ميترسه و حرف صريح نميزنه
شما هم كه معلوم نشد چي گفتي؟ همه ي شما يك مشت ترسوييد.
دندانپزشک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
3
دكتر ناصري همكار عزيزم
صندوق در سعادت آباد، خ علامه ي جنوبي است، لطفا يكي از جلسات شورايعالي را در آنجا برگزار كنيد. ضمنا به فرودگاه مهرآباد هم نزديك است و دكتر..... عزيز يك استراحتگاه ايجاد كرده كه ميشود كليدش را از وي بگيريد و از نزديك شاهد خدمات دكتر .... و مديريت ريموت ايشان باشيد.
دكتر زالي را هم بياوريد و به طور سرزده بازديد كنيد لطفا.
از ليزينگ نظام پزشكي هم بازديد كنيد، من به عنوان يك دندانپزشك چند بار حضوري سرزدم.
براي ديدار با مديرعامل كه متخصص پزشكي عمومي است، بايد وقت قبلي بگيري و اگر تهران باشند خيلي سعادت ميخواهد كه ببينيش...
من پس از سه بار مراجعه موفق به ديدارش نشدم، آخرين بار هم همه چيز را به دفتر دكتر زالي گفتم ولي دكتر .... جوري از ...... دفاع كرد كه انگار از خودش دفاع ميكند. يك بار هم تلاش كردم كه دكتر زالي را در بيمارستان شهداي تجريش بيابم كه توفيق نشد. گويا دكتر زالي فقط به دكتر .... و انجمن پزشكان عمومي پاسخگوست و لزومي به پاسخگويي به ساير اعضاي جامعه ي وزين پزشكي نميبيند.
متخصص ارتودنسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
2
دكتر ناصري
پژواك صداي دندانپزشكان شخيص و اصلاح طلب
بسيار وزين و اخلاقي سخن گفتي، دندانپزشكان را بايد جدا كنيم و نظام دندانپزشكي راه بياندازيم به اين نظام پزشكي اميدي نيست.
اون از دوره ي صدر، اين هم از دوره زالي.
همه سروته يك كرباسند.
پزشک عمومی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
0
مدیرعامل صندوقی که تمام اختیارات اجرایی خود را به یکی از ادم هایی که ......و صلاحیت ندارند و به عنوان مشاور وارد مجموعه شده اند و من نمیدانم طبق چه اصولی در آنجا فعالیت مکنند،منتقل میکند هیچ توقعی نیست. دکتر جان خوش باش حالششششوو ببر دادا
پزشک
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
0
اصلا بخث اصولگرا و اصلاح طلب را بگزارین کنار خواهشا. اگر ملاک منویات رهبری است واقعا خجالت بکشید و این رسوایی را جمع کنید. شفاف سازی کنید. شان جامعه پزشکی واقعا بالاتر از این حرف هاست که برخی از مدیران با در دست گرفتن ارکان صندوق این چنین در پی ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
0
پشت پرده اين صندوق كسه ديگيه كه توى سازمان نشسته ! پولاى وأم گرفته و به ريش هـمه مى خنده ! رفيق هـمه رؤسا تا يك سال ما نده به پايان دورشونه بعد هـم در سال اخر زيار بشونه را مى زنه! زالى جان منتظر باش!
طاهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
0
عزیز دلم من که می دونم تو و ... کجاتون می سوزه.نزار مسائلت بیان بشه.اونوخت باس برین غاز بچرنونین.راستی چقدر حق مشاوره می گرفتی
طاهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
0
دکتر س یکی از خدومترین و صادقترین مدیران سازمانه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
0
0
جناب ...... شما چقدر از دکتر س باج گرفتی وام چطور بدون نوبت و بدون سپرده خوب نوش جونت کور بشه اونی که نمیتونه ببینه
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
0
0
طاهر جان ........ داداش ، معلومه بهت خوب میرسن آره دیگه واسه خودت ایالتی برپا کردی به کمک همون دکتر س جانت باید هم لا پوشونی کنی و ظاهرا" قبلا" ........ بودی ....
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: