کد خبر: ۳۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاین-نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش شفاآنلاین، جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور امروز یکشنبه با ادای احترام به شهید گمنام در محل پردیس اصلی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با حضور دکتر علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و تنی چند ازمسئولین آغاز شد.

براساس این گزارش در آغاز این مراسم، بیانیه جشنواره به شرح زیر قرائت شد:

" بسم رب الحسین

اینجا تنها سرزمینی است که گنبد فیروزه ای آسمان به وجب وجب خاکش غبطه میخورد اینجا چمن زاری است که عطر لاله هایش هوشی از سر عالمیان برده است.

و اینجا خطه ایست که غواصان دریادل به امواج عشق و جنون سپرده و خط شکنان عرصه شور و شعور حسینی شدند. آنان که بازیگران روضه عباسی (ع) و علی اکبری (ع) شدند. آنان که مشک غیرت را به دست گرفته تا آب بیداری و آزادگی را به نسل های بعد از خود برسانند آنان که قرآن در دل داشتند و آیت جهاد و شهادت را در عمل تفسیر نمودند و اینک ما جامعه قرآنی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در پیشگاه خداوند متعال میثاق دوباره ای با آرمانهای شهدای گلگون کفن ایران اسلامی بسته و با نفس های معطر به آیات الهی خویش بانگ برآوریم همانگونه که شما گوش به فرمان خمینی کبیر و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودید و چون دماوند و الوند استوار ایستادید مانیز عماران رهبر خویش خواهیم بود و گوش به فرمان او چشم به قله های جهانی داشتند در ذیل توجهات حضرت بقیه ا... اعظم ارواحنا فداه نخواهیم گذاشت راهی که شما آغاز کننده آن بودید ذره ای به ناراهه مبدل گردد.

والسلام علی من تبع الهدی"

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: