کد خبر: ۳۲۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - 2023April 04
به بهانه خرید به مغازه‏های سطح شهر می‌رفتم وقتی خریدار رمز کارتش را به فروشنده می‌گفت اقدام به سرقت کارت بانکی و خالی کردن کارت آنها می‌کردم
شفا آنلاین>سلامت>در پی چندین فقره شکایت درخصوص سرقت کارت عابربانک از مسافران نوروزی و همچنین سرقت از مغازه‌ها در خیابان امیرکبیر و بازار خیابان امام و بازار مرکزی آبادان رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

به گزارش شفا آنلاین:در این راستا، مأموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 16 امیرکبیر با استفاده از شگردهای پلیسی و بازبینی فیلم‌ دوربین‌های مداربسته مغازه‌هایی که از آنها سرقت شده بود، موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

دزد که زن بروجردی بود و برای انجام سرقت به آبادان آمده بود در بازجویی‌های فنی اظهار داشت به بهانه خرید به مغازه‏های سطح شهر می‌رفتم وقتی خریدار رمز کارتش را به فروشنده می‌گفت اقدام به سرقت کارت بانکی و خالی کردن کارت آنها می‌کردم. وی گفت در چندین مرحله نیز اقدام به سرقت از مغازها کردم.

پس از اعترافات این زن به سرقت از مسافران نوروزی و مغازه‏های آبادانی‌ها همه پول‌ها که 500 میلیون ریال بود و از حساب مالباختگان خالی شده بود توسط زن جوان به مالباخته‌ها بازگردانده شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: