کد خبر: ۳۱۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 17
در نشست ستاد اجرایی پزشک خانواده شهری فارس، بر اهمیت انجام مراقبت‌های بهداشتی جمعیت زیر پوشش از سوی پزشکان خانواده تاکید شد.
شفاآنلاین>سلامت>معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشست ستاد اجرایی پزشک خانواده شهری با اشاره به این که ارتقای شاخص‌های بهداشتی هدف نخست طرح پزشک خانواده شهری بوده است، گفت: انجام مراقبت‌های بهداشتی گروه‌های سنی در جمعیت زیر پوشش، باید اولویت نخست پزشک خانواده و مراقب سلامت باشد.
به گزارش شفاآنلاین:دکتر عباس رضاییان زاده افزود: با پیگیری‌های مستمر مسوولان دانشگاه و استان، به زودی شاهد رفع مشکلات مراقبان سلامت هستیم و این افراد می‌توانند با آسودگی خاطر به ارائه خدمات به مردم بپردازند.
او با تاکید بر این موضوع که خدمات پزشک خانواده باید با همراهی پزشک و مراقب سلامت ارایه شود، اضافه کرد: بانک اطلاعات مراقبان سلامت جویای کار، از سوی گروه توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت تهیه شده است و پزشکان خانواده بدون مراقب سلامت می‌توانند با برقراری تماس با سامانه ۱۹۰ نسبت به عقد قرارداد فوری با مراقب سلامت اقدام کنند.

دکتر رضاییان زاده گفت: بر اساس نسخه ۰۲ مراقبان سلامت وظایف مشخصی دارند که انتظار می‌رود این افراد فقط در راستای شرح وظایف تعریف شده انجام وظیفه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افرود: با برنامه ریزی‌های انجام شده نظارت‌های بیشتری از سوی معاونت بهداشت دانشگاه بر روند ارایه خدمات از سوی پزشکان خانواده شهری انجام خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: