کد خبر: ۳۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 13
شفاآنلاين -پایگاه خبری ˈالنشرهˈ اعلام کرد که یک خبرنگار وابسته به خبرگزاری آمریکایی ˈآسوشیتد پرسˈ در شمال نوار غزه کشته شد .

به گزارش شفاآنلاين، به نقل از النشره، ˈحاتم موسیˈ تصویربردار فلسطینی این خبرگزاری نیز که همراه با وی بود، بر اثر انفجار راکتی که قبلا رژیم صهیونیستی شلیک کرده و منفجر نشده بود، زخمی شد .


النشره در ادامه افزود: در جریان تلاش برای خنثی کردن یک راکت اسراییلی در شمال نوار غزه شش نفر کشته و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند . ظهر چهارشنبه شش نفر در چند انفجار پایاپی در ˈ بیت لاهیا ˈ به شهادت رسیدند .

فلسطین الیوم به نقل از ˈایمن البنطنیجیˈ سخنگوی پلیس فلسطین در غزه افزود: چند گلوله و راکت باقی مانده از حملات رژیم صهیونیستی منفجر شد که بر اثر آن چهار نفر از مهندسان متخصص خنثی سازی بمب وزارت کشور فلسطین همراه با دو خبرنگار ( یک نفر خارجی و یک نفر فلسطینی ) کشته شدند .

به گفته این پایگاه خبری، خبرنگار خارجی را ˈکامیلی سیمونˈ 35 ساله و دارای تابعیت ایتالیایی است.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی با بهانه قرار دادن مفقود شدن سه شهرک نشین، حملات وحشیانه ای در پنج هفته گذشته به نوار غزه انجام داد که در جریان آن دست یک هزار و 951غیرنظامیان فلسطینی شهید و بیش از 10 هزار و 200 نفر دیگر زخمی شدند .


برنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: