کد خبر: ۳۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 06
شفا آنلاين-بیدخام همچنین اظهار کرد:‌ از درخواست ما حدود یک چهارم آن تامین شده و 100 STM1 درخواستی حدود 13 STM1 تامین شده است. حال نیز ما در حال رایزنی هستیم تا با تامین مابقی این نیاز کیفیت اینترنت را برای کاربران ارتقا دهیم.

به گزارش شفا آنلاين،معاون شرکت مخابرات استان تهران درباره اختلالات اخیر اینترنت به ارائه توضیحاتی پرداخت.

محمدرضا بیدخام امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالاتی که درباره اختلالات اخیر اینترنت کشور مطرح شده بود اظهار کرد: بخش عمده مشکل ما در زمینه اینترنت به بحث پهنای باند بازمی گردد.

وی ادامه داد: برای تامین این نیاز شرکت مخابرات استان تهران برای سه ماه اول و دوم سال درخواست تامین پهنای باند را به شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه کرده است.

بیدخام همچنین اظهار کرد:‌ از درخواست ما حدود یک چهارم آن تامین شده و 100 STM1 درخواستی حدود 13 STM1 تامین شده است. حال نیز ما در حال رایزنی هستیم تا با تامین مابقی این نیاز کیفیت اینترنت را برای کاربران ارتقا دهیم.

معاون شرکت مخابرات استان تهران یادآور شد: البته با این وجود برای بالا بردن کیفیت اینترنت راهکارهای دیگری را نیز دنبال خواهیم کرد که یکی از این راهکارها راه‌اندازی OSS یا همان سیستم یکپارچه مدیریت پشتیبانی است. در حال حاضر این سیستم در منطقه 4 در حال تست است که درصورت موفقیت در تمام مناطق راه اندازی خواهد شد و با راه اندازی آن پاسخگویی به مشترکان ADSL بهبود خواهد یافت.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: