کد خبر: ۲۹۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022January 12
قطار تغييرات حوزه هاي مختلف وزارت بهداشت، در اولين ايستگاه معاونت جديد درمان، به مركز پيوند و درمان بيماري ها رسيد
شفاآنلاین>سلامت> قطار تغييرات حوزه هاي مختلف وزارت بهداشت، در اولين ايستگاه معاونت جديد درمان، به مركز پيوند و درمان بيماري ها رسيد.

در اين تغيير دكتر مهدي شادنوش دانشيار گروه تغذيه باليني انستيتو تغذيه ايران با بيش از بيست و اندي سال تجربه مديريتي در حوزه هاي مختلف نظام سلامت ، جايگاه خود را به عضو ديگري از خانواده بهداشت و درمان واگذار كرد.

اينكه تغييرات در سطوح مختلف در ادوار مختلف  ، به درست و يا نادرست، جزيي از حقوق اداره كنندگان وزارتخانه ها تلقي ميشود، امري ساري و جاريست .ولي نوع تغييرات و انتخاب افراد ، در ادوار گوناگون بيان كننده نوع نگاه مديريتي تيم حاكم بر ان وزارتخانه و دستگاه نيز مي باشد. بخش قابل توجهي از دست اندركاران صاحب نام و با تجربه مديريتي، شهادت ميدهند كه دكتر شادنوش در هر حوزه و مسوليتي كه قرار داشته به ان حوزه، وجاهت ،متانت و ارتقاء ميدهد،شاهد مثال ان، دانشگاه علوم بزشكي سمنان، شعب بين الملل، منظقه ازاد چابهار و بسياري از حوزه هاي ديگر است.

مركز پيوند و بيماري هاي وزارت بهداشت نيز، از اداره اي بي نام و نشان قبل از حضور دكتر شادنوش، به يكي از مهمترين مراكز درماني وزارت بهداشت تبديل و بيماران خاص و خانواده هاي انان ، به اين يقين رسيده بودند كه دستي توانمند و امين ، درد اشنا و مدير اداره اين مركز را بر عهده دارد، بسي جاي تاسف است كه حتي در وزارتخانه هاي تخصصي ، كه سياست در ان معني و جاي ندارد، متاسفانه درگير نگاه بسته اي شده است، كه حتي به نيروهاي خودي اصولگرا نيز به دليل درك درست، داشتن توان مديريتي بالا، ولي اهل تسامح و نگاه مثبت به تمامي افكار و ديدگاه ها نيز اجازه تداوم خدمت به نيازمندان داده نميشود، دكتر شادنوش عزيز استاد ارجمند و گرامي خدا قوت و دعاي بيماران خاص بدرقه راهتان. دكتر حسن فضلي -متخصص قلب و عروق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: