کد خبر: ۲۹۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 02
متاسفانه این وعده محقق نشد و اینکه ما امروز زیر سوال هستیم به‌خاطر حمایت‌هایی است که انجام شد و وعده‌هایی که داده می‌شد که این واکسن به دست مردم خواهد رسید و ما امید داشتیم که واکسیناسیون مردم را با واکسن داخلی انجام دهیم ولی نشد.

شفاآنلاین>سلامت> مشاور وزیر بهداشت در امور اجرایی واکسن‌های داخلی کووید۱۹ گفت: «اینکه ما امروز زیر سوال هستیم به‌خاطر حمایت‌هایی است که از واکسن برکت انجام شد و وعده‌هایی که داده می‌شد که این واکسن به دست مردم خواهد رسید و ما امید داشتیم که واکسیناسیون مردم را با واکسن داخلی انجام دهیم ولی نشد.»

به گزارش شفاآنلاین: حسین وطنپور که شامگاه دوشنبه در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ سخن می‌گفت، با اشاره به خلف وعده سازندگان واکسن برکت در تولید ۵۰ میلیون دوز تا پایان مهرماه، گفت: متاسفانه این وعده محقق نشد و اینکه ما امروز زیر سوال هستیم به‌خاطر حمایت‌هایی است که انجام شد و وعده‌هایی که داده می‌شد که این واکسن به دست مردم خواهد رسید و ما امید داشتیم که واکسیناسیون مردم را با واکسن داخلی انجام دهیم ولی نشد.

مشاور وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال مجری که آیا کسی مطالبه‌ای خواهد کرد و کسی مواخذه خواهد شد یا نه، گفت: وظیفه کمیته ملی مواخذه نبوده و نیست. هدف ما، واکسیناسیون کشوری بود. دهنده پول، کس دیگری بوده است. هدف ما به عنوان کمیته ملی واکسن، انجام به موقع واکسیناسیون بود ولی وقتی که در بررسی‌هایمان حس کردیم که با تولید داخل به نتیجه نمی‌رسیم، شدت واردات افزایش پیدا کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: