کد خبر: ۲۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 21
شفا آنلاين-بر این اساس، مقرر شد تا سود سهامداران حقیقی دارای کمتر از یک میلیون سهم بلافاصله پس از پایان مجمع، به حساب آنان در بانک ملت واریز شود.
با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۲ تقسیم مبلغ ۳۳۰ ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش شفا آنلاين به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت که به ریاست علیرضا لگزایی رییس هیات مدیره این بانک برگزار شد، صورت های مالی بانک مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفندماه سال گذشته با رای قاطع سهامداران به تصویب رسید.

همچنین از 420 ریال سود محقق شده به ازای هر سهم در سال مالی 1392، با رای مجمع، تقسیم330 ریال سود به ازای هر سهم مورد تصویب قرار گرفت.

بر این اساس، مقرر شد تا سود سهامداران حقیقی دارای کمتر از یک میلیون سهم بلافاصله پس از پایان مجمع، به حساب آنان در بانک ملت واریز شود.

سود سهام بقیه سهامداران نیز در مهلت قانونی به حساب آنها واریز خواهد شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت، سازمان حسابرسی مجددا به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد هم به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های مجمع برگزیده شدند.

تعیین حقوق اعضای غیر موظف هیات مدیره و افزایش حقوق مدیرعامل و اعضای موظف هیات مدیره همچنین تعیین پاداش هیات مدیره از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت بود.

عصر ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: