کد خبر: ۲۸۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021July 24
اطلاع رسانی برای زمان دقیق کار مانند سایر گروه‌های مشمول واکسیناسیون، با پیامک و از طریق سامانه انجام می‌شود و در زمینه محل تزریق معلمانی که محل زندگی و محل خدمت آن‌ها تفاوت فاحشی دارد هم وزارت بهداشت تمهیداتی اندیشیده است.

شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره چگونگی اطلاع‌رسانی به معلمان برای واکسیناسیون علیه کرونا توضیح داد

به گزارش شفاآنلاین: محمد محسن‌بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رایزنی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم با وزارت بهداشت انجام شده است، درباره جزئیات واکسیناسیون معلمان گفت که زمان دقیق هنوز معلوم نیست، اما زیرساخت‌های لازم را تهیه کردیم.


وی ادامه داد: اطلاع رسانی برای زمان دقیق کار مانند سایر گروه‌های مشمول واکسیناسیون، با پیامک و از طریق سامانه انجام می‌شود و در زمینه محل تزریق معلمانی که محل زندگی و محل خدمت آن‌ها تفاوت فاحشی دارد هم وزارت بهداشت تمهیداتی اندیشیده است.

محسن‌بیگی تصریح کرد: هفته گذشته هماهنگی‌هایی به عمل آمد تا مراکز تجمیعی صرفا برای واکسیناسیون معلمان در نظر بگیریم و این کار محقق شد.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش با یادآوری این موضوع که همه کادر آموزشی که به نوعی با معلمان دانش آموزان در ارتباط هستند، واکسینه می‌شوند، بیان کرد: برای آن دسته از سربازمعلمان و دانشجومعلمانی هم که به تازگی به جمع معلمان می‌پیوندند، لیستی جدید تهیه خواهیم کرد تا واکسیناسیون این طیف هم انجام شود و تعدادشان بیش از ٢٠ تا ٣٠هزار نفر نخواهد بود.

وی همچنین درباره بازگشایی مدارس هم اظهار نظر را به روزهای آتی موکول کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: