کد خبر: ۲۸۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 16
در این زمینه متقاضیان برای اینکه بتوانند از ابتدا در پروژه مشارکت داشته باشند ۴۰ میلیون تومان سهم الشرکه خود را واریز کردند
شفاآنلاین>سلامت>ایان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از سهم آورده متقاضیان مسکن ملی واریز شده است، گفت: ۲ هزار میلیارد تومان از این منابع مردم به پروژه‌ها اختصاص یافته است.
به گزارش شفاآنلاین:محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن ،درباره مشارکت این بانک در تامین ملی پروژه‌های سراسری گفت: در این حوزه بانک مسکن در قالب برنامه اقدام ملی مسکن نسبت به تامین مالی تعدادی از واحد‌های مسکونی اقدام کرده است.

وی گفت: در این زمینه متقاضیان برای اینکه بتوانند از ابتدا در پروژه مشارکت داشته باشند ۴۰ میلیون تومان سهم الشرکه خود را واریز کردند که تاکنون بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از سهم آورده متقاضیان توسط ۱۸۰، ۶۴۳ نفر واریز شده است.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از منابعی که از سوی متقاضیان برای ساخت مسکن ملی واریز شده، تاکنون نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان از این منابع مردم به پروژه‌ها اختصاص یافته است. ضمن اینکه حدود ۱۱.۴ میلیارد تومان از منابع مالی بانک تزریق شده است.

شایان با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح شده است تاکید کرد: بانک مسکن به تعهدات خود پایبند است و امیدواریم بتوانیم در بازه زمانی مشخص واحد‌های مسکن ملی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.
برچسب ها: متقاضبان ، مسکن ، ملی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: