کد خبر: ۲۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۳ - 2014July 16
شفاآنلاین-رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه برای شفافیت نیاز به برنامه محوری داریم گفت: نمی توان در محیط غیرشفاف ادعای پاسخگویی داشت.

به گزارش شفاآنلاین، عباس کبریایی زاده رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در مراسم بزرگداشت روز تأمین اجتماعی اظهار داشت: ما در سازمان تأمین اجتماعی اندوخته‌هایی از کارگران می‌گیریم و آن را وارد صندوق کرده تا نیاز آتی این قشر را برآورده کنیم. ما امانتدار هستیم و باید برای رفع نیازمندی مشتریان خود تمرین کنیم.

وی افزود: در ابتدای سال بر شفافیت تأکید کردیم و امروز روز پاسخگویی است باید ببینیم آیا منابعی که در اختیار ماست مدیریت بهینه کرده‌ایم یا خیر. باید برای شفافیت برنامه محور باشیم و نمی‌توانیم در محیط غیرشفاف ادعای پاسخگویی کنیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز سازمان تأمین اجتماعی صاحب برنامه یک ساله بودجه است که اگر نواقصی هم دارد در اجرای شفاف و درست بهتر از بی‌برنامه‌بودن است.

وی با اشاره به اینکه در یک محیط مشارکت‌جو می‌توانیم رضایت مندی مخاطبان را جلب کنیم تصریح کرد: هیئت مدیره سازمان باید درک درستی از محیط سازمان داشته باشد و به سهم متقابل با اجزای سازمان برسد.

کبریایی زاده همچنین گفت: سازمان پویا یعنی سازمانی که به تناسب پیشرفت‌های زمانی و مکانی خود حرکت داشته باشد. ما باید اعتماد آفرین باشیم چرا که به دلیل مداخلات غیرمسئولانه و ظالمانه در سال‌های گذشته اعتماد به سازمان کاهش پیدا کرده بود.

در ادامه این مراسم علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت: سازمان درسال‌های گذشته شرایط منحصربه فردی را پشت سر گذاشت اما در حال حاضر امنیت روانی و آرامش فکری در مجموعه آن حاکم شده که در کنار آن خدماتی ارزشمند به مجموعه تحت پوشش ما نیز ارائه شده است.

وی ادامه داد: از جمله این خدمات پرداخت حقوق در فروردین و افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و حذف فرانشیز خدمتی از بازنشستگان است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی همچنین گفت: دغدغه ما این است که برخی چشم طمع به اموال بیمه شدگان دارند اما باید توجه کنند که استقلال اداری سازمان خط قرمز ماست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: