کد خبر: ۲۷۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - 2021March 29
: ما با ناقضان این حریم‌ها برخورد‌ها را انجام می‌دهیم، ولی آقایان باید اصول اخلاقی را رعایت کنند، در سطح جامعه هم مراکز زیادی وجود دارد که مخصوص بانوان است
شفاآنلاین>سلامت>مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت:ما با ناقضان حریم بانوان برخورد‌ها می‌کنیم، ولی آقایان باید اصول اخلاقی را رعایت کنند.
به گزارش شفاآنلاین:فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران  اظهار کرد:وقتی محدوده‌ای برای آسایش بیشتر خانم‌ها در قطار‌ها در نظر گرفته شده باید آقایان این موضوع را رعایت کنند و به آن حریم‌ها وارد نشوند. پلیس، انتظامات و نیرو‌های مترو بر عدم ورود آقایان به واگن‌های مخصوص بانوان نظارت دارند.

وی ادامه داد: ما با ناقضان این حریم‌ها برخورد‌ها را انجام می‌دهیم، ولی آقایان باید اصول اخلاقی را رعایت کنند، در سطح جامعه هم مراکز زیادی وجود دارد که مخصوص بانوان است و از سوی آقایان این موضوع رعایت می‌شود و در این مورد هم لازم است که آقایان این حریم را برای بانوان در نظر بگیرند.

نوبخت با بیان اینکه در این روز‌ها حدود ۲۵۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند، گفت: ما در این روز‌ها کار خود را با جدیت انجام می‌دهیم و بازدید‌ها و تعمیرات درحال انجام است تا بعد از تعطیلات بتوانیم خدمات بهتری را به مسافران متروی تهران ارائه دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: