کد خبر: ۲۷۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 09
مشاهدات نشان می‌دهد تلاش شرکت‌های لبنی برای ذائقه‌سازی‌ به‌رغم ذائقه به نسبت سختگیر ایرانی‌ها در سال‌های اخیر بسیار موفق بوده است

شفاآنلاین>سلامت> ماست در سفره ایرانی‌ها و البته دیگر ملیت‌ها حضوری تاریخی داشته و در طول زمان بسته به فرهنگ هر کشور در نحوه تولید یا مصرف آن تغییراتی داده شده تا محصولات متنوع‌تری سر سفره‌ها بنشیند.

به گزارش شفاآنلاین: ماست چکیده، ماست و خیار و ماست و موسیر از محبوب‌ترین‌ها در ایران بوده‌اند، با این حال تنوع به همین موارد و چند ترکیب با سبزیجات محلی محدود بوده و در واقع نهایت چیزی که ما به فکرمان رسیده به ماست اضافه کنیم، همین چند مورد بوده به اضافه اسفناج. فکر شرکت‌های تولیدکننده لبنیات اما بهتر از ما کار می‌کند. باور بکنید یا نه، الان «ماست ذرت مکزیکی با قارچ» هم در بازار لبنیات ایران موجود است. در سال‌های اخیر شرکت‌های لبنی تقریبا هرچیزی را که فکرش را بکنید به ماست اضافه کرده‌اند و حاصل کار در مواردی بسیار هم مشتری پسند از کار درآمده است.

مشاهدات نشان می‌دهد تلاش شرکت‌های لبنی برای ذائقه‌سازی‌ به‌رغم ذائقه به نسبت سختگیر ایرانی‌ها در سال‌های اخیر بسیار موفق بوده است. چنان که به‌گفته سوپرمارکت دارها نه‌تنها تمام انواع ماست‌های طعم دار موجود در بازار مشتری خودشان را دارند بلکه به‌نظر می‌رسد خیلی از خریدارها به آنچه موجود است هم راضی نیستند و هر از گاهی انواع جدید لبنیات، به‌ویژه ماست را، از سوپرمارکت‌ها سراغ می‌گیرند. 

قیمت این محصولات طبیعتا از ماست ساده بالاتر و حداقل دوبرابر است و در حقیقت شرکت‌های لبنی جدای از جذب مشتری جدید برای برندشان، از تولید این محصولات سود بیشتری نسبت به محصولات عادی می‌برند. 

قیمت هرکیلو ماست موسیر پاستوریزه به‌طور میانگین 25هزار تومان است درحالی‌که ماست ساده در نهایت 12هزار تومان قیمت دارد. ماست‌های طعم دار موجود در سوپرمارکت‌ها از شرکت‌های کاله، چوپان، دامداران، هراز، مانیزان، میهن، پاک، پاکبان، رامک، به‌تک و... تنوع بسیار زیادی دارند و هر روز بر این تنوع افزوده می‌شود.روزنامه همشهری



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: