کد خبر: ۲۷۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 30
بازار سهام امروز شنبه ۱۱ بهمن را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با ۳۲ هزار و ۱۱ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۲۳۹ هزار واحد قرار گرفت.

شفاآنلاین>سلامت> بازار سهام امروز شنبه ۱۱ بهمن را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با ۳۲ هزار و ۱۱ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۲۳۹ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۹ شاخص کل با ۳۲ هزار و ۱۱ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۳۹ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۵۶۰ واحد افزایش به رقم ۴۳۰ هزار و ۱۸۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۲۵ هزار و ۱۰۶ معامله به ارزش ۵۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

 صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، بانک ملت، سرمایه گذاری غدیر و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۴۱ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۶۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۴۴ هزار و ۶۷۰ معامله انجام داده‌اند که ۲۰ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمرآریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. 
برچسب ها: بورس ، بازار ، معاملات ، مس ، پتروشیمی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: