کد خبر: ۲۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۳ - 2014July 04
شفا آنلاین:سیاست دانشگاه آزاد اسلامی این است که افزایش نرخ شهریه‌ها به صورت شناور باشد به این صورت که شهریه‌ها بر اساس رشته، موقعیت دانشگاه، دوری از مرکز و میزان پذیرش دانشگاه تعیین می شود.
به گزارش شفا آنلاین،علی کاظمی بابا حيدري معاون هماهنگی استان با اشاره به لزوم توجه به سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان در واحدها گفت: تاکید میرزاده ریاست دانشگاه هم بر استقلال بودجه دانشگاه از شهریه های دانشجویی است و از این پس عملکرد روسای واحدها بر این اساس سنجیده خواهد شد.

وي با تاکید بر اینکه طبق برنامه ریزی سازمان مرکزی دانشگاه باید 12 درصد از بودجه دانشگاه از منابع غیر شهریه باشد از روسای واحدها خواست تدابیر لازم جهت تحقق این امر را بیندیشند.

 وی در ادامه گفت: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی این است که افزایش نرخ شهریه ها به صورت شناور باشد  به این صورت  که شهریه ها بر اساس رشته، موقعیت دانشگاه، دوری از مرکز و میزان پذیرش دانشگاه تعیین می شود.

معاون هماهنگی استان تصريح كرد: طبق بخشنامه سازمان مركزي میانگین افزایش نرخ کشوری شهریه 15 درصد می باشد که با توجه به شرایط واحد های استان این مقدار برای استان ما 4/15 درصد پیش بینی شده است.

ياسين صعيدي دبير هيأت امناي استان چهارمحال و بختياري و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهركرد هم در اين نشست گفت: به منظور كاهش اتكاي دانشگاه آزاد اسلامي استان به شهريه دانشجويي و تأمين حداقل 12 درصد از بودجه سال 93 از محل خارج از شهريه دانشجويي جلساتي با استاندار استان و معاون برنامه ريزي استانداري برگزار شد و مقرر شد پروژه هاي عمراني استانداري جهت بررسي و مشاركت دانشگاه آزاد اسلامي استان با هدف درآمدزايي در اختيار اين مجموعه بزرگ آموزشي در استان قرار گيرد؛ كه پس از طي مراحل كارشناسي و تصويب در هيأت امناي استان، به واحد ها و مراكز دانشگاهي استان ابلاغ خواهد شد.

وي افزود: در راستاي حمايت از اختراعات، اكتشافات، محصولات و توليدات علمي، دانشگاه در نظر دارد با همكاري پارك علم و فناوري استان در راستاي تأمين مراكز رشد و مراكز تحقيقاتي در رشته هاي مختلف جهت توسعه ي همه جانبه ي فعاليت هاي دانش بنيان و تجاري سازي علم اقدام نمايد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: