کد خبر: ۲۶۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 25
حتما با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند و مسائل بهداشتی مربوط به مشاغل باز را به اطلاع ما برسانند تا رسیدگی کنیم.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درباره نحوه شکایت از اصنافی که پروتکل های بهداشتی و محدودیتهای اعلامی را رعایت نمی کنند، توضیح داد.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر محمدحسین حیدری درباره نحوه شکایت از افراد یا مشاغلی که پروتکل های بهداشتی و همچنین محدودیتهای اعلامی را رعایت نمی کنند، ضمن تشکر از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امیدواریم با رعایت و دقت بیشتر در رعایت پروتکل ها بتوانیم آثار زیانبار این بیماری را کاهش دهیم.

وی افزود: در صورتیکه مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در مشاغلی که در سطح یک تعریف شدند و باز هستند، مشکلاتی را مشاهده کردند، حتما با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند و مسائل بهداشتی مربوط به مشاغل باز را به اطلاع ما برسانند تا رسیدگی کنیم.

حیدری ادامه داد: از طرفی در صورتیکه میخواهند شکایت یا گزارشی درباره ادامه فعالیت یا باز بودن سایر مشاغلی که در شهرهای قرمز و نارنجی طبق پروتکل نباید باز باشند، ارائه دهند، با شماره تلفن ۱۲۴ مربوط به وزارت صمت تماس بگیرند تا همکاران ما در وزارت صمت پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با گزارش های مردم درباره تخلفات احتمالی در زمینه عدم رعایت پروتکل ها، بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا بهتر بتوان با بحران کووید_۱۹  مقابله کرد.
برچسب ها: بهداشتی ، کرونا ، تخلفات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: