کد خبر: ۲۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۳ - 2014June 29
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفرهای کاری خود به شهرستان های مختلف، معاینه بیماران مراجعه کننده را در دستور کار دارد و از هر فرصتی در این زمینه استفاده می کند.
به گزارش شفاآنلاین، سیدحسن قاضی زاده هاشمی که برای شرکت در آیین گرامیداشت بیست و هفتمین سالروز بمباران شیمیایی سردشت به این شهرستان سفر کرده بود در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت یکی از بیماران بستری شده در این بیمارستان را معاینه کرد.

وی در بازدید از یکی از بخش های این بیمارستان و هنگام عیادت از بیماران و گفت و گو با آنان بطور اتفاقی با پیرزنی مواجه شد که در این بیمارستان بستری بود .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هنگام مواجه شدن با این پیرزن که برای درمان یک بیماری دیگر در این بیمارستان بستری شده بود در گفت و گو با وی متوجه آب مروارید شدید در چشمش شد .

هاشمی پس از این امر چشم این بیمار را بطور کامل معاینه و در گفت و گو با پزشک معالج این پیرزن وی را از وجود آب مروارید در این بیمار آگاه کرد.

وی اخیرا در سفر به منطقه محروم دیشموک کهگیلیویه و بویر احمد چشم مادر دو شهید را نیز عمل کرده بود.

قاضی زاده هاشمی در این سفر یک روزه به شهرستان مرزی سردشت علاوه بر بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و کلینیک مصدومان شیمیایی این شهرستان از خانواده شهدای شیمیایی و مصدومان شیمیایی نیز عیادت و در گفت و گو با آنها از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا شد.

سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.

این شهر مرزی در هفتم تیرماه سال 66 مورد حمله بمباران شیمیایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: