کد خبر: ۲۶۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 18
صبح زود بیدار شدن این فرصت را به شما می‌دهد که کارهایتان را با آرامش انجام دهید، این روند تأثیر مثبتی در عملکرد شما می‌گذارد
شفاآنلاین>اجتماعی> یک مشاور تحصیلی به داوطلبان کنکور گفت: بهتر است صبح زود از خواب بیدار شوید، این کار به ذهن شما وقت کافی می‌دهد تا برای آزمون آماده شوید.

به گزارش شفاآنلاین: افشین مسافری، مشاور تحصیلی و کنکور، درباره کارهایی که داوطلبان در صبح روز آزمون باید انجام دهند، اظهار کرد: بهتر است صبح زود از خواب بیدار شوید، این کار به ذهن شما وقت کافی می‌دهد تا برای آزمون آماده شوید. صبح زود بیدار شدن این فرصت را به شما می‌دهد که کارهایتان را با آرامش انجام دهید، این روند تأثیر مثبتی در عملکرد شما می‌گذارد.

او افزود: روز خود را با حمام صبح آغاز کنید. چند دقیقه آخر استحمام را با آب سرد دوش بگیرید. این روش، خلق و خوی شما را بهتر کرده و باعث می شود از آرامش و نشاط به مدت طولانی تر برخوردار شوید.

این مشاور تحصیلی بیان کرد: چند دقیقه نفس عمیق کشیدن در هوای خنک صبحگاهی، روشی ساده اما موثر برای افزایش هوشیاری است. همچنین حدود ۵ دقیقه نرمش کنید، زیرا این بهترین راه افزایش سرعت جریان خون و کاهش اضطراب است.

مسافری ادامه داد: به خودتان انرژی مثبت بدهید و از جملات دلگرم کننده استفاده کنید. برای مثال به خود بگویید « امروز من سرشار از انرژی هستم و می‌خواهم در آزمون سراسری موفق باشم».


او با اشاره به اینکه نوشیدن آب، هنگام ناشتا، عضلات کم تحرک را فعال می‌کند، گفت: بهتر است صبحانه سبک و معمولی میل کنید، برای این کار حداقل ۲۰ دقیقه وقت در نظر بگیرید.

مسافری تصریح کرد: وسایل خود را کنترل کنید و لباس مرتب و تمیز بپوشید و معطر و آراسته از خانه خارج شوید. این کار، اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: