کد خبر: ۲۱۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 2018December 30
شفاآنلاین :صبح امروز با تصویب ارتقای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی در شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان، آخرین وعده وزیر ارزشمند بهداشت و درمان به مردم نجیب و نازنین بلوچستان محقق گردید.
به گزارش شفاآنلاین ،پس از پیگیریهای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و همچنین همکاری ویژه جناب آقای دکتر امینی فرد نماینده ارزشمند حوزه انتخابیه ایرانشهر و بنابر درخواست مردم،معتمدین و علما و همچنین قول مساعد وزیر گرانقدر بهداشت و درمان در سفر هفته گذشته به ایرانشهر و در تکمیل احسان و نعمت مقام عالی وزارت،دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی ارتقا یافت.

صبح امروز با تصویب ارتقای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی در شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان، آخرین وعده وزیر ارزشمند بهداشت و درمان به مردم نجیب و نازنین بلوچستان محقق گردید.

دکتر محمدمهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: خوشبختانه پس از رایزنی و پیگیری مستمر نماینده محترم حوزه انتخابیه ایرانشهر و مساعدت و نگاه ویژه دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان با ارتقا دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی و همچنین پردیس بین الملل درچابهار موافقت گردید.

دکتر امینی فرد افزود:به امید خدا از سال آینده تحصیلی پذیرش دانشجوی پزشکی در کنکور سراسری صورت خواهد پذیرفت و علاوه بر آن مجوز آموزش تربیت بهداشت کاردهان ودندان برای کل استان سیستان وبلوچستان نیز اخذ گردید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان از مساعدت و نگاه ویژه وزیر محترم بهداشت و درمان به منطقه بلوچستان و همچنین پیگیریهای مستمر نماینده محترم حوزه انتخابیه ایرانشهر و  همراهی قابل تقدیر مردم،معتمدین و روحانیون معزز و همچنین همراهی جناب آقای ایران نژاد نماینده محترم چابهار در این خصوص تقدیر و تشکر نمود و این موفقیت ارزشمند و تاریخی را به تمام مردم حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تبریک عرض نمود و آن را هدیه ای ارزشمند ازطرف وزیر محترم بهداشت و درمان عنوان کرد.


پیام وزیر محترم بهداشت و درمان به ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

 باسلام واحترام

آخرین وعده به مردم نازنین بلوچستان امروز درشورای گسترش تصویب شد.

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با پردیس بین الملل درچابهار و پذیرش دانشجوی پزشکی دراولین کنکور سراسریو مجوز تربیت بهداشت کاردهان ودندان برای کل استان سیستان وبلوچستان

مبارک باشد انشاءالله

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: