کد خبر: ۲۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 07
پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی حین برگزاری آزمون‌های سراسری به طور حداکثری رعایت می شود
شفاآنلاین>سلامت>رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی حین برگزاری آزمون‌های سراسری به طور حداکثری رعایت می شود.

به گزارش شفاآنلاین: کیانوش جهانپور درباره برگزاری آزمون‌های سراسری بیان کرد: هماهنگی دستگاه‌های مسئول ملی و استانی، نظارت موثر و پیشگیرانه همکاران بهداشتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همکاری داوطلبان، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی حین برگزاری این آزمون‌ها را رقم زد که جای تقدیر دارد.


وی اظهار کرد: گزارش مستندسازی همکاران ما از سراسر کشور حاکی‌ست که آزمون‌های سراسری مقاطع مختلف تحصیلی وزارت علوم و وزارت بهداشت به حمدالله در شرایطی ایمن، سالم و با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی و حفاظتی انجام شده و با توجه به همکاری بین بخشی موجود، انتظار می‌رود این روند با ضریب اطمینان و جدیت بیشتری در آزمون‌های آتی حفظ شده و حتی ارتقا یابد.

علی رضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز امشب در این رابطه گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های امروز و بررسی‌های انجام شده، از ۲۲۵ هزار نفری که آزمون کارشناسی ارشد داشته و برای آنها پرسش نامه ارسال شد، ۸۳ هزار نفر به سه سوال پاسخ دادند. سوال اول این بود که آیا الزامات پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده، دوم این‌که آیا فاصله گذاری‌ها رعایت شده و سوم این‌که آیا عوامل اجرایی ملزم به رعایت پروتکل‌ها بودند.

رییسی بیان کرد: جواب این ۸۳ هزار نفر به این صورت بود که ۹۱ درصد گفتند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده، ۸۷.۵ درصد درباره فاصله گذاری جواب دادند که بسیار خوب رعایت شده و ۹۰.۳ درصد درباره این‌که مجریان اقدامات لازم را برای رعایت پروتکل‌ها انجام داده‌اند نیز جواب مثبت داده و این بسیار خوشحال کننده است. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: