کد خبر: ۲۶۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 02
آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنج شنبه ۱۶ مردادماه به صبح روز شنبه ۱۸ مردادماه منتقل شده است
 شفاآنلاین>اجتماعی>چهار روز تا برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ مانده است و داوطلبان باید ۳ تاریخ مهم را به یاد داشته باشند.

به گزارش شفاآنلاین، کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ با سه بازه زمانی تعویقی بالاخره روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه با رقابت ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر برگزار می‌شود.

ابتدا قرار بود این آزمون ۲ روزه برگزار شود، اما به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، سازمان سنجش در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روز‌های برگزاری آزمون از ۲ روز به سه روز کرد.

از این رو، آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنج شنبه ۱۶ مردادماه به صبح روز شنبه ۱۸ مردادماه منتقل شده است.

فرآیند توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از فردا - دوشنبه ۱۳ مردادماه - در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و تا جمعه ۱۷ مردادماه ادامه دارد.

تمام داوطلبانی که برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند موظف هستند از سه شنبه ۱۴ مردادماه با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری و دریافت کد پیگیری اقدام کنند. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: