کد خبر: ۲۶۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020July 26
مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته با دستور قضائی مالک مغازه دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه وی دو میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب کشف شد
 شفاآنلاین>سلامت>رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از کشف دو میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب از یک مغازه در تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ ایوب صالحی در توضیح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه مالک مغازه  متروکه ای در حوالی بزرگراه سعیدی مقدار فراوانی دارو و قرص های مسکن کمیاب که بیشتر به بیمارستان ها فروخته می شود و در داروخانه عرضه نمی شود، در داخل مغازه اش جمع آوری کرده و در حال توزیع است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات کلانتری قرار گرفت.


و افزود: در تحقیقات پلیسی مغازه متروکه و هویت مالک آن شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی عنوان­ کرد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته با دستور قضائی مالک مغازه دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه وی دو میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب کشف شد.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس کلانتری امام­زاده حسن با بیان اینکه ارزش ریالی امول کشف شده توسط کارشناسان مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: