کد خبر: ۲۶۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 18
بیش از نیمی از این شرکت‌کنندگان گفتند که به گفته‌های ترامپ در مورد کرونا اعتماد ندارند. ۶۳ درصد پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی، اعلام کردند که کنترل شیوع کرونا مهمتر از بازگشایی اقتصادی است
شفاآنلاین>سلامت>نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که نارضایتی از عملکرد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مقابله با کرونا به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شفاآنلاین، نتایج نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست و شبکه ای. بی. سی نیوز که جمعه منتشر شد، حاکی است که تنها ۳۸ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا رضایت دارند.

بر اساس این گزارش، ۵۲ درصد پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی «بشدت» از رهبری ترامپ در مبارزه با کرونا ناراضی هستند. این رقم در ماه مارس ۳۶ درصد بود.


بیش از نیمی از این شرکت‌کنندگان گفتند که به گفته‌های ترامپ در مورد کرونا اعتماد ندارند. ۶۳ درصد پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی، اعلام کردند که کنترل شیوع کرونا مهمتر از بازگشایی اقتصادی است.

همچنین هشت درصد گفتند که همیشه یا برخی اوقات در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند.

این در حالی است که بحث‌ها بر سر استفاده از ماسک در آمریکا داغ شده است. برخی فرمانداران از جمله «جرد پولیس» فرماندار دموکرات ایالت کلرادو و «کی آیوی» فرماندار جمهوری‌خواه ایالت اوباما استفاده از ماسک را برای مردم اجباری کرده‌اند.

آمار دانشگاه جان هاپکینز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان در آمریکا به بیش از سه میلیون و ۵۷۶ نفر رسیده و ۱۳۸ هزار و ۳۶۲ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: