کد خبر: ۲۶۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۹ - 2020July 10
این اتفاق در شرایطی می افتد که هنگ کنگ با تعطیلی بسیاری از پروازها و محدودیت تردد و برخی از اقدامات چون قرنطینه مسافران ورودی پس از پایان موج های اول و دوم موفق به مهار ویروس شده بود
 شفاآنلاین>سلامت>همزمان با بازگشت موج سوم کرونا به هنگ کنگ، امروز جمعه دولت محلی این منطقه از تعطیلی دوباره مدارس شهر خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، اوضاع دوباره رو به وخامت گذاشته است و تعداد بیشتری در روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و کلاس های درس تعلیق شده است.

این اتفاق در شرایطی می افتد که هنگ کنگ با تعطیلی بسیاری از پروازها و محدودیت تردد و برخی از اقدامات چون قرنطینه مسافران ورودی پس از پایان موج های اول و دوم موفق به مهار ویروس شده بود.

امروز برخی مشاوران دولت محلی خواستار آن شدند که برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهر به زمانی دیگر موکول شود اما وزارت بهداشت هنوز این توصیه را جدی تلقی نکرده است و می گوید این نمایشگاه برگزار خواهد شد.


در یک مجتمع بزرگ مسکونی در منطقه شاتین در هنگ کنگ امروز آزمایش کرونای ۱۱ نفر مثبت اعلام شده و در مجموع روز جمعه وزارت بهداشت هنگ کنگ ازابتلای ۳۰ نفر به کرونا خبر داده است.

نمایشگاه کتاب هنگ کنگ که از بزرگترین نمایشگاه ها در قاره آسیا محسوب می شود بین روزهای ۱۵ تا ۲۱ جولای /۲۵ تا ۳۱ تیر/ برگزار می شود و فعلا برنامه ای برای لغو آن اعلام نشده و بر فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در نمایشگاه تاکید شده است.

روز پنجشنبه هم اعلام شد ۴۲ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و با این حساب شمار کل مبتلایان به کرونا در هنگ کنگ به بیش از ۲ هزار نفر رسیده است.تلویزیون فونیکس هنگ کنگ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: