کد خبر: ۲۶۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020July 09
توزیع محافظ ها دوباره شروع شده است و ضدعفونی و استفاده از ماسک با سختگیری خیلی بیشتری نسبت به قبل دنبال می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: در کمیته انضباطی با رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین: «مناف هاشمی» معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص افزایش آمار ابتلا بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه رانندگان تاکسی‌ و تمهیداتی که برای جلوگیری از ابتلای بیشتر در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: توزیع محافظ ها دوباره شروع شده است و ضدعفونی و استفاده از ماسک با سختگیری خیلی بیشتری  نسبت به قبل دنبال می‌شود.

او با اشاره به افزایش سختگیری در استفاده شهروندان از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: به هیچ عنوان در حوزه مترو و اتوبوسرانی اجازه نمی‌دهیم کسی بدون ماسک از این وسایل نقلیه انبوه‌بر استفاده کند. 

او در خصوص اینکه هنوز هم کسانی هستند که هنگام استفاده از مترو و اتوبوس از ماسک استفاده نمی‌کنند، اظهار داشت: این مساله خیلی کم است، در حال حاضر تقریبا تمامی مسافران از ماسک استفاده می‌کنند و درصد کسانی که این الزام را رعایت نمی‌کنند در حدود یک تا سه درصد است.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهردای تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنترل استفاده از ماسک در این اماکن در حال همکاری است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که با رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند چه برخوردی می‌شود، گفت: در کمیته انضباطی با این افراد برخورد می‌شود. طی روز گذشته در اتوبوسرانی با رانندگان متخلف و پایانه هایی که همکاری نکردند برخورد داشتند. هم از تشویق و هم از تنبیه استفاده می‌کنیم تا در این مسیر به جواب مناسب برسیم. 

او در خصوص آمار ابتلا به کرونا در معاونت حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: رقم ابتلا در حوزه تاکسیرانی نسبت به اتوبوسرانی و مترو بالاتر است. 

معاون شهردار تهران همچنین درخصوص عدم اجرای طرح ترافیک گفت: در زمینه اجرای طرح ترافیک تابع دستورات ستاد کرونا هستیم  و هر تصمیمی در این زمینه گرفته شود را اجرایی می‌کنیم.ایلنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: