کد خبر: ۲۶۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 05
متأسفانه برادر ۳۵ ساله با سلاح سرد به علت اختلافات خانوادگی در درگیری با یکدیگر به دست برادر خود به قتل رسید
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>همدان فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از قتل فردی توسط برادرش در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ افشین یاری اظهار کرد: روز گذشته یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان به وقوع پیوست که قاتل در دقایق اولیه دستگیر شد.

وی مطرح کرد: روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه یوسف آباد در پی تماس های مردم با مرکز ۱۱۰ در محل جرم حاضر شدند و قاتل را دستگیر کردند و بعد از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی برای رسیدگی ارسال شد.


یاری با بیان اینکه درگیری و اختلاف خانوادگی بین سه برادر باعث وقوع این قتل شده است، تصریح کرد: متأسفانه برادر ۳۵ ساله با سلاح سرد به علت اختلافات خانوادگی در درگیری با یکدیگر به دست برادر خود به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان تأکید کرد: خانواده ها در این گونه اختلافات بهتر است آرامش خود را حفظ کرده و مشکلاتشان را با گفتگو حل کنند تا از وقوع حوادث تلخ این چنینی جلوگیری شود.

اردیبهشت ماه امسال نیز یک فقره قتل برادر به علت اختلافات خانوادگی در همدان به وقوع پیوست به طوریکه این دومین برادرکشی در سطح استان محسوب می شود که خبر آن در رسانه ها منتشر شده است. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: