کد خبر: ۲۶۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020July 04
بنا به تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت فعالیت متروی باکو از ۱۴ تیرماه به مدت دو هفته متوقف می‌شود و نیز تجمع بیش از ۵ نفر در اماکن عمومی از جمله پارک و بلوارها در سراسر جمهوری آذربایجان منع شده است
شفاآنلاین>سلامت>ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با ویروس کررونا تصمیم گرفت با توجه به افزایش موارد ابتلای به این ویروس، محدودیت‌های سخت قرنطینه‌ای در باکو و هفت شهر دیگر این کشور تا ۳۰ تیرماه جاری تمدید کند.

به گزارش شفاآنلاین، بر اساس تصمیم این ستاد عملیاتی، محدودیت‌های سخت قرنطینه‌ای در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و هفت شهر دیگر از جمله گنجه، سومقایت، لنکران، جلیل آباد، یولاخ، ماسالی و آبشرون تمدید می‌شود.

محدودیت‌های سخت قرنطینه‌ای همچنین در هشت شهرستان دیگر از جمله مینگچویر، گورانبوی، گوی گول، برده، خاچماز، ساموخ، سیازن و شکی به کار گرفته می‌شود و در این شهرستان‌ها حرکت وسایل نقلیه عمومی در آخرین روزهای هفته بطور کامل متوقف خواهد شد.


بنا به تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت فعالیت متروی باکو از ۱۴ تیرماه به مدت دو هفته متوقف می‌شود و نیز تجمع بیش از ۵ نفر در اماکن عمومی از جمله پارک و بلوارها در سراسر جمهوری آذربایجان منع شده است.

بر اساس آمار رسمی تا به حال ۱۸ هزار و ۶۸۴ نفر در جمهوری آذربایجان به ویروس کرونا مبتلا شدند که ۱۰ هزار و  ۴۲۵ نفر از آنها درمان و از بیمارستان ترخیص شدند و ۲۲۸  نفر نیز جان خود را از دست دادند.  

در زمان حاضر هشت هزار و ۳۱ نفر در بیمارستان‌های تخصصی در شهرهای مختلف جمهوری آذربایجان به علت ابتدای به ویروس کرونا تحت درمان قرار دارند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: