کد خبر: ۲۶۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020June 30
من بسیار خوسحالم که این رستوران بازگشایی شده است. اما با این حال بسیار نگران این موضوع هستم که بار دیگر شمار مبتلایان در کشور افزایش یابد. برای بازگشت زندگی به روال عادی تدابیر پیشگیرانه بسیار حائز اهمیت است
شفاآنلاین>سلامت>در حالی که گسترش شیوع ویروس کرونا در مصر اقتصاد این کشور به شدت تحت تاثیر قرار داده ، روز بیست و هفتم ماه ژوئن گذشته از اینکه محدودیت های مربوط به قرنطینه خانگی شبانه برداشته شده، رستوران ها و مساجد هم در این کشور برای نخستین بار پس از گذشت سه ماه بازگشایی شده است.

 به گزارش شفاآنلاین، مصر که با بیش از 100 میلیون جمعیت پرجمعیت ترین کشور خاورمیانه است ،‌ گسترش شیوع ویروس کرونا در این کشور همچنان ادامه دارد و شمار مبتلایان مصر به 60 هزار نفر رسیده است.  

رستوران تخصصی غذاهای ملی مصر واقع در حومه قاهره پس از گذشت سه ماه در حالی که محدودیت های فعالیت های تجاری به شدت اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده بار دیگر شروع به فعالیت کرده است. این رستوران به پیروی از دستورات دولت مصر تعداد صندلی ها را به یک چهارم روز های عادی کاهش داده است. 


مشتریان یکی پس از دیگری از این رستوران استقبال کردند و در هنگام صرف ناهار یک سس مخصوص گوجه فرنگی را بر لوبیا ،‌ برنج و ماکارونی می ریزند و پس از غیبت طولانی مدت از خوردن غذا در رستوران لذت می برند. 

 یکی از مشتریان درباره بازگشایی رستوران گفت:« من بسیار خوسحالم که این رستوران بازگشایی شده است. اما با این حال بسیار نگران این موضوع هستم که بار دیگر شمار مبتلایان در کشور افزایش یابد. برای بازگشت زندگی به روال عادی تدابیر پیشگیرانه بسیار حائز اهمیت است.

 به قرار معلوم در مصر از روز اول ماه آینده صنایع گردشگری که از صنایع بسیار مهم این کشور به شمار می آید ، به تدریج بازگشایی خواهد شد. 

در حالی محدودیت های مربوط به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در مصر کاهش می یابد ، جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا به یک چالش بزرگ برای دولت مصر تبدیل شده است.‌ان اچ کی  
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: