کد خبر: ۲۶۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۹ - 2020June 25
امارات:
این برنامه شاهد ضد عفونی تمامی مراکز امارات در کنار حمل و نقل عمومی مترو بود و عملیات ضد عفونی ویژه موسسات عمومی و خصوصی به منظور حفظ بهداشت و سلامت مردم ادامه خواهد یافت
 شفآنلاین>سلامت>امارات متحده عربی پایان طرح ملی ضدعفونی مراکز عمومی و خصوصی این کشور در پی شیوع ویروس کرونا و نیز رفع محدودیت های کرونایی را اعلام کرد.

به گزارش شفآنلاین، دولت امارات روز چهارشنبه در حساب توئیتری خود نوشت: برنامه ملی ضد عفونی تکمیل شده و از امروز چهارشنبه ورود و خروج تمامی افراد جامعه بدون هرگونه محدودیتی آزاد است.

سیف الظاهری سخنگوی سازمان ملی مدیریت حوادث غیرمترقبه و بحران های امارات گفت: برنامه ملی ضد عفونی در نقاط مختلف کشور از روز چهارشنبه کامل شد و به پایان رسید و اینک ورود و خروج تمامی افراد جامعه بدون هیچ محدودیتی مجاز است.

وی افزود: این برنامه شاهد ضد عفونی تمامی مراکز امارات در کنار حمل و نقل عمومی مترو بود و عملیات ضد عفونی ویژه موسسات عمومی و خصوصی به منظور حفظ بهداشت و سلامت مردم ادامه خواهد یافت.

مقام اماراتی گفت: از تمامی افراد جامعه می خواهیم به اقدامات و تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ کاملا پایبند باشند و به آن ادامه دهند.

وی بر ادامه جلوگیری از تجمعات عمومی و پرهیز از دیدارهای خانوادگی، برای تضمین بهداشت و سلامت جامعه و نیز رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک هنگام خروج از منزل تاکید کرد.روسیا الیوم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: