کد خبر: ۲۶۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020June 23
ابتلای دو تن از کارکنان کمپین ترامپ به ویروس کرونا در حالی اطلاع رسانی می‌شود که ساعاتی پیش از برگزاری کمپین انتخاباتی ترامپ در تولسا مقامات برگزار کننده این مراسم از ابتلای شش نفر از کارکنان به ویروس کرونا خبر داده بودند
شفاآنلاین>سلامت>به دنبال لجاجت‌های دونالد ترامپ برای برگزاری هرچه زودتر کمپین‌های انتخاباتی به رغم هشدار مقامات بهداشتی در مورد احتمال شیوع ویروس کرونا، هم اکنون شاهد افزایش روزانه ابتلای کارکنان کارزار انتخاباتی ترامپ به بیماری کووید ۱۹ هستیم.  

به گزارش شفاآنلاین، آزمایش دو تن از کارکنان کارزار انتخاباتی ترامپ که در روز شنبه در شهر تولسا ایالت اوکلاهما برگزار شد، مثبت اعلام شد.  

کمپین انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: با آزمایش مجدد از همه دست اندرکاران انتخاباتی، ابتلای دو تن از افراد تیم به ویروس کرونا تایید شد. این افراد در حالی به کرونا مبتلا شده‌اند که در تمام مدت برگزاری کارزار انتخاباتی در شهر تولسا از ماسک محافظتی صورت استفاده می‌کردند.  

"تیم مورتاف" مدیر روابط عمومی کمپین ترامپ به سی ان ان گفت: پس از مثبت اعلام شدن آزمایشات این افراد، کمپین بلافاصله پروتکل‌های قرنطینه و ردیابی تماس‌ها را فعال کرده است.  

ابتلای دو تن از کارکنان کمپین ترامپ به ویروس کرونا در حالی اطلاع رسانی می‌شود که ساعاتی پیش از برگزاری کمپین انتخاباتی ترامپ در تولسا مقامات برگزار کننده این مراسم از ابتلای شش نفر از کارکنان به ویروس کرونا خبر داده بودند.  

ترامپ در حالی کمپین انتخاباتی خود را روز شنبه در شهر تولسا برگزار کرد که پیش از این مقامات بهداشتی آمریکا شدیدا با برگزاری چنین تجمعاتی مخالفت خود را اعلام کرده و بر این باورند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال از سر گرفته شدن موج دوم بیماری کووید ۱۹، برگزاری این مراسمات موجب به خطر افتادن سلامت مردم خواهد شد.  

طبق برنامه‌های پیشین ترامپ قرار بود کارزارهای انتخاباتی وی در نوزدهم ژوئن (۳۰ خردادماه) مصادف با روز آزادی برده‌داری در آمریکا برگزار کند اما با وجود ادامه اعتراض‌ها به نژادپرستی در سراسر آمریکا که با قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفید پوست آمریکایی جرقه آن زده شد، تصمیم خود در برگزاری نخستین کارزار انتخاباتی‌اش که مصادف با روز آزادی برده‌داری در آمریکا بود را از بیم شدت گرفتن خشم عمومی به تعویق انداخت.  

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهد بود که قرار است در سوم نوامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم آبان ۱۳۹۹) برگزار شود.  سی ان ان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: