کد خبر: ۲۵۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 20
از ۲۲ مورد شناسایی شده در پکن ۱۳ مورد در منطقه فنگ تای یعنی همان جایی که بازار شین فادی وجود دارد، هشت مورد در منطقه داشینگ و یک مورد هم در منطقه هایدین شناسایی شده است
 شفاآنلاین>سلامت>مقامات بهداشتی چین امروز شنبه از شناسایی ۲۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین در روز گذشته از جمله ۲۲ مورد در پکن خبر دادند.

به گزارش شفاآنلاین، آمارها حاکی است شمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج دوم شیوع این ویروس در پکن از ۱۱ ژوئن /۲۲ خرداد/ که نخستین مورد آن در بازار میوه و تره بار "شین فادی" شناسایی شد تا کنون به ۲۰۵ تن رسیده است.

از ۲۲ مورد شناسایی شده در پکن ۱۳ مورد در منطقه فنگ تای یعنی همان جایی که بازار شین فادی وجود دارد، هشت مورد در منطقه داشینگ و یک مورد هم در منطقه هایدین شناسایی شده است.

کمیسیون بهداشت پکن همچنین اعلام کرد چهار مشکوک و دو ناقل خاموش را در شبانه روز گذشته در پکن شناسایی کرده است در حالی که هیچ مورد وارداتی در این شهر ثبت نشده است.

مقامات بهداشتی پکن اعلام کردند از زمان شیوع موج دوم این بیماری در ۲۲ خرداد تا کنون از افزون بر ۳۷۵ هزار تن از ساکنان پکن تست اسید نئوکلیک برای تشخیص کرونا گرفته شده است.

گزارش ها حاکی است علاوه بر ۲۲ مورد پکن ۵ مورد دیگر نیز در سایر استان های چین در شبانه روز گذشته گزارش شده است.

شمار کل مبتلایان به کرونا در جهان به ۸.۶ میلیون نفر رسیده است که از این تعداد ۴۵۸ هزار تن فوت و ۴.۲ میلیون نفر هم درمان شده اند.

در چین نیز تعداد کل مبتلایان ۸۳ هزار و ۳۵۲ تن گزارش شده است که از این تعداد یک هزار و ۸۶۸ تن آنها از خارج وارد کشور شده است، شمار فوتی های این کشور هم تا امروز به چهار هزار و ۶۴۵ نفر رسیده است. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: