کد خبر: ۲۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 13
وزارت ورزش عربستان سعودي با هماهنگي کميته ملي المپيک و فدراسيون‌هاي ورزشي بر اجراي اقدامات و تدابير پيشگيرانه باهدف حفظ سلامت ورزشکاران و جامعه ورزشي نظارت خواهد داشت
شفاآنلاین>سلامت>وزارت ورزش عربستان سعودي پنجشنبه شب از رفع تعليق فعاليت‌هاي ورزشي که به دنبال شيوع ويروس کرونا در اين کشور اعمال شده بود از روز ۲۱ ژوئن (۱ تير) خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، وزارت ورزش اين کشور اعلام کرد: باشگاه‌هاي ورزشي مي‌توانند تمرينات خود را از ۲۱ ژوئن از سر بگيرند.

بر اساس اعلام وزارت ورزش عربستان، فدراسيون‌هاي ورزشي نيز از ۴ آگوست (۱۴ مرداد) مي‌توانند مسابقات ورزشي خود را در ورزشگاه‌ها بدون حضور تماشاگران و با رعايت پروتکل‌هاي ويژه بهداشتي که در روزهاي آينده اعلام خواهد شد، برگزار کنند.

همچنين وزارت ورزش عربستان سعودي با هماهنگي کميته ملي المپيک و فدراسيون‌هاي ورزشي بر اجراي اقدامات و تدابير پيشگيرانه باهدف حفظ سلامت ورزشکاران و جامعه ورزشي نظارت خواهد داشت.

بر اساس آخرين آمار وزارت بهداشت عربستان سعودي، تاکنون ۱۱۶ هزار و ۲۱ نفر در اين کشور به کرونا مبتلا شدند و ۸۵۷ نفر نيز بر اثر ابتلا به اين ويروس جان باختند.

ويروس کرونا موسوم به کوويد-۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) سال گذشته در شهر ووهان واقع در مرکز چين گزارش شد. ابتدا از اين بيماري به عنوان ذات الريه نام برده مي شد، اما کميسيون ملي بهداشت چين در ۳۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۹ دي ۹۸) به صورت رسمي شيوع اين ويروس را در چين اعلام کرد.واس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: