کد خبر: ۲۵۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 04
پس از شیوع بیماری در شماری از مراکز تفریحی و باشگاه های شبانه در پایتخت کره جنوبی، بار دیگر تعدادی از مردم از طریق ارتباط با تعدادی از کلیساها و در نتیجه گردهمایی های مذهبی به این ویروس مبتلا شده اند
شفاآنلاین>سلامت>مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی با انتشار بیانیه ای از شیوع خاموش ویروس کرونا در پایتخت این کشور و مناطق حومه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین، این مرکز شمار مبتلایان به کرونا آنهم به صورت خزنده و خاموش در پایتخت و برخی نواحی همجوار در خلال ۲۴ ساعت گذشته به ۳۹ نفر رسیده که ۳۳ مورد آن منشا داخلی داشته است.

این مرکز می افزاید که این ویروس به شکلی خاموش در این مناطق در حال گسترش است و باعث نگرانی است که شمار مبتلایان در پایتخت کماکان رو به افزایش باشد.

قرار بود از روز چهارشنبه بسیاری از مدارس بازگشایی شود اما گزارش ها نشان می دهد که ۸۳۰ باب مهد کودک و مدرسه با توجه به شرایط نامطلوب بهداشتی و پزشکی و افزایش شمار مبتلایان بار دیگر تعطیل شده اند.

کره جنوبی دیروز گزارش کرده بود که در این کشور ۴۹ نفر دیگر به ویروس مبتلا شده اند و بر اساس جدیدترین آمار شمار کل مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به ۱۱ هزار و ۶۲۹ نفر رسیده است و ۲۷۳ نفر براثر آن فوت کرده اند.

پس از شیوع بیماری در شماری از مراکز تفریحی و باشگاه های شبانه در پایتخت کره جنوبی، بار دیگر تعدادی از مردم از طریق ارتباط با تعدادی از کلیساها و در نتیجه گردهمایی های مذهبی به این ویروس مبتلا شده اند.

تنها در ۱۰ روز گذشته در نزدیک به ۳۰ کلیسا در پایتخت و نواحی غربی سئول بیش از ۶۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند شمار مبتلایان مراکز تفریحی و باشگاه های شبانه هم از مرز ۲۷۰ نفر فراتر رفته است. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: