کد خبر: ۲۵۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 27
در حال حاضر۶۲ هزار و ۳۴۴ پزشک، پرستار و کارمند مراکز مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد نیز ۲۹۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا (CDC)، تاکنون بیش از ۶۲ هزار نفر از کادر درمانی این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش شفاآنلاین، این مرکز روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که تاکنون ۶۲ هزار و ۳۴۴ پزشک، پرستار و کارمند مراکز مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد نیز ۲۹۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین باری که این مرکز از ابتلای پزشکان و پرستاران به ویروس کرونا خبر داده بود حدود شش هفته قبل در تاریخ ۱۷ آوریل بوده و در آن زمان ابتلای ۹۲۸۲ نفر ثبت شده بود.

همچنین در گزارش ماه آوریل، میانگین سنی مبتلایان ۴۲ سال بود که سه چهارم از آنان را زنان تشکیل می‌دانند و این در حالیست که در گزارش جدید، این آمار و اطلاعات ارائه نشده است.

به گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی، شماری از مقامات بهداشتی می‌گویند این احتمال وجود دارد که تعداد مبتلایان در کادر درمانی بسیار بیشتر از آمار ارائه شده در گزارش جدید باشد.

طبق آخرین آمار تاکنون در ایالات متحده یک میلیون و ۷۲۵ هزار و ۸۰۸ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۱۰۰ هزار و ۶۲۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: