کد خبر: ۲۵۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 26
مجرمان در فيشينگ تلفني تلاش مي‌کنند به اطلاعات بانکي شما دست يابد
شفاآنلاین>اجتماعی>رئيس پليس فتا پايتخت با اشاره به روند انتشار بدافزارها در فضاي مجازي گفت: مجرمان در فيشينگ تلفني تلاش مي‌کنند به اطلاعات بانکي شما دست يابد. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ  داوود معظمی گودرزی گفت: مجرمان در فيشينگ با تماس تلفني تلاش مي‌کنند به اطلاعات بانکي شما دست يابند. مجرمان فضاي مجازي با تکنيک‌هاي مهندسي اجتماعي اقدام به سرقت اطلاعات کاربران و برداشت‌هاي غيرمجاز از حساب‌هاي بانکي طعمه هايشان مي‌کنند.

سرپرست پلیس فتا فاتب با اشاره به روند انتشار بدافزارها در فضاي مجازي گفت: مجرمان در فيشينگ تلفني تلاش مي‌کنند به اطلاعات بانکي شما دست يابد.

وي ادامه داد : هکرها در اين روش از طريق تلفن با طعمه هاي خود ارتباط برقرار مي‌کنند و ضمن اينکه خود را نماينده بانک، شرکت معتبر و يا سازماني که شما مي‌شناسيد معرفي مي‌کنند از شما مي خواهند جهت دريافت جايزه اطلاعات بانکي خود را در اختيارشان قرار دهيد.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: براي واريز هر گونه وجه به حساب شما اعم از جايزه، پاداش و مزايا نيازي به اعلام رمز بانکي شما نخواهد بود. براي مقابله با هکرها و حملات فيشينگ اين نکته را فراموش نکنيد.

وي در ادامه از هم‌وطنان درخواست کرد: ازآنجايي‌که همکاران بنده به‌صورت شبانه‌روز در خدمت شهروندان بوده و با رصد و پايش فضاي مجازي به دنبال برقراري امنيت سايبري شهروندان مي‌باشند، لذا هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طريق سايت پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  لينک مرکز فوريت‌هاي سايبري با پليس فتا در ميان بگذاريد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: