کد خبر: ۲۵۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 18
نویسنده: النا پوشکارسکایا
اپیدمی پایان نیافته، اما اقتصاد کشور بیش از این نمی تواند، منتظر بماند. براساس ارزیابی های کارشناسان، در سال جاری، درآمد ناخالص ملی ایتالیا 9 درصد کاهش یافته است
شفاآنلاین>سلامت> روز دوشنبه، ایتالیا مقررات قرنطینه را که از 11 ماه مارس اجرا می شود، لغو می کند. از روز 18 ماه مارس، تمامی فعالیت های تجاری و از جمله، بارها، رستوران ها، مغازه ها، سالن های زیبایی به شرط رعایت مقررات بهداشتی از سر گرفته می شود. از روز 3 ماه ژوئن نیز قرار است، ایتالیا مرزهای خود را باز کند. اما، تمامی مسافرانی که وارد این کشور می شوند، باید به مدت 14 روز در قرنطینه باشند.

به گزارش شفاآنلاین، از روز 18 ماه مارس باید مقررات ذیل در تمامی شهرهای ایتالیا اجرا شود: داشتن ماسک و دستکش الزامی است؛ قبل از ورود کارکنان به محل کارهایشان و ورود مشتری ها باید دمای بدن آنان اندازه گیری شود؛ حداقل فاصله میزها در رستوران ها یک متر تعیین شده است؛ 

اطلاعات مشتری ها باید به مدت 14 روز ذخیره شود؛ سرو سرویس ممنوع است؛ در سواحل، باید فاصله چترها 10 متر مربع باشد؛ فاصله تخت های ساحلی باید یک و نیم متر باشد؛ بازی های ساحلی ممنوع است؛ در سالن های زیبایی، فاصله میان صندلی های مشتری ها باید رعایت شود؛ استفاده از سونا، حمام ترکی و هیدرو ماساژ ممنوع است.

از هفته آینده، به تدریج، موزه ها بازگشایی می شوند و از روز 15 ماه ژوئن نیز سالن های تئاتر و سینما فعالیت های خود را از سر می گیرند. اما، تا روز 3 ماه ژوئن، همچنان تردد میان شهرها ممنوع است و در صورت لزوم نیز باید فرم مربوط تکمیل شود. تجمع گروه های بزرگ همچنان ممنوع است.

 تا روز 15 ماه مه، در ایتالیا، در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا 30 هزار نفر در این کشور فوت کرده اند. به گفته دولت ایتالیا، اپیدمی پایان نیافته، اما اقتصاد کشور بیش از این نمی تواند، منتظر بماند. براساس ارزیابی های کارشناسان، در سال جاری، درآمد ناخالص ملی ایتالیا 9 درصد کاهش یافته است.

 به رغم گرم شدن هوا، پوشیدن لباس های باز، شلوارک، دکولته و سارافون های گشاد ممنوع است. در چنین شرایطی، پوشیدن شلوار جین، کفش کتانی و بلوزهای رکابی به همراه ماسک و دستکش توصیه می شود.  

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: