کد خبر: ۲۵۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 18
مجلس نمايندگان آمريکا روز جمعه بسته حمايتي ۳ تريليون دلاري براي کمک به دولت‌هاي ايالتي درگير شيوع کرونا را با وجود مخالفت جمهوريخواهان هم حزبي دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريکا تصويب کرد
 شفاآنلاین>سلامت>نانسي پلوسي روز يکشنبه از مذاکرات با جمهوري خواهان در مورد بسته حمايتي سه تريليون دلاري براي کمک به دولت‌هاي ايالتي درگير شيوع کرونا و ممانعت از وتوي آن توسط ترامپ خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،پلوسي رييس مجلس نمايندگان آمريکا گفت: مذاکراتي در مورد بسته حمايتي جديد سه تريليون دلاري ويروس کرونا که روز جمعه در مجلس نمايندگان تحت کنترل دموکرات‌ها به تصويب رسيد، انجام خواهد شد. 

پلوسي در پاسخ به اين سوال که آيا تا کنون مخالفتي از طرف جمهوريخواهان در مورد اين بسته حمايتي صورت گرفته است؟ گفت: "هيچ لايحه ارائه شده بدون مذاکره به قانون تبديل نمي‌شود، بنابراين، بله. "

مجلس نمايندگان آمريکا روز جمعه بسته حمايتي ۳ تريليون دلاري براي کمک به دولت‌هاي ايالتي درگير شيوع کرونا را با وجود مخالفت جمهوريخواهان هم حزبي دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريکا تصويب کرد.  

اين بسته حمايتي به همراه طرح پرداخت مستقيم به ماليات پردازان به مبلغ هزار و ۲۰۰ دلار که براي دور دوم اعطا مي‌شود، تصويب شد.  

اين بسته با مخالفت قريب به اتفاق آراي جمهوري خواهان و انتقاد برخي دموکرات‌ها تصويب شد و بيم آن مي‌رود که ترامپ آن را وتو کند. با اين حال رهبران مجلس نمايندگان آمريکا آن را گشايشي در مذاکرات بر سر دور دوم کمک‌هاي رفاهي همه گيري کرونا توصيف کرده‌اند.  

اين بسته که براي کمک به ايالت‌هاي آسيب ديده ازکرونا، شهرها و قبايل آمريکايي تصويب شده و باعث تقويت مزاياي بيکاري و کمک مستقيم به آمريکايي‌ها مي‌شود در مقايسه با بسته حمايتي ۲. ۲ تريليون دلاري که ماه مارس (اسفند۹۸) تصويب شد رقم کلاني محسوب و تمايل دموکرات‌ها براي دور جديدي از کمک‌هاي فوري و قابل توجه به مردم را نشان مي‌دهد.سي بي اس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: