کد خبر: ۲۵۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 11
کرونا در حالي به پيشروي خود در روسيه ادامه مي‌دهد که اين کشور بيش از يک ماه است به صورت رسمي تعطيل شده و مردم بدون کسب مجوز اجازه خروج از خانه ندارند
شفاآنلاین>سلامت>در حالي که شمار مبتلايان به کرونا در روسيه به بيش از دويست هزار نفر رسيده است و خطر شيوع بيشتر ويروس اين کشور را تهديد مي‌کند تنها ۱۵ درصد از مدارس روسيه آمادگي تغيير رويکرد خود به آموزش آنلاين را دارند.

به گزارش شفاآنلاین،ديميتري گلوشکو معاون وزير آموزش روسيه در مصاحبه با راديو پراوادا گفت: از نظر فني تاکنون تنها ۱۵ درصد مدارس مي توانند شيوه خود را به طور کامل به آموزش آنلاين تغيير دهند.

اين رسانه روس گزارش داد تا روز يکشنبه با افزوده شدن ۱۱ هزار و ۱۲ نفر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلايان به کوويد-۱۹ در اين کشور به ۲۰۹ هزار و ۶۸۸ نفر رسيد.

مرکز بحران کرونا ضمن اعلام اين آمار افزود ۳۴ هزار و ۳۰۶ نفر از زمان شيوع اين همهگيري در روسيه بهبود يافتهاند و يک هزار و ۹۱۵ نفر جان خود را از دست دادهاند.

روسيه تا ديروز به مدت شش روز متوالي با ابتلاي بيش از ۱۰ هزار نفر در هر روز، صدرنشين گسترش کرونا در بين کشورهاي جهان بود و اکنون به کانون شيوع کرونا در اروپا تبديل شده است آن هم در شرايطي که آمار مبتلايان امروز بيشتر از شش روز قبل است.

کرونا در حالي به پيشروي خود در روسيه ادامه مي‌دهد که اين کشور بيش از يک ماه است به صورت رسمي تعطيل شده و مردم بدون کسب مجوز اجازه خروج از خانه ندارند.

شهردار مسکو پايتخت روسيه اعلام کرد: طرح قرنطينه در پايتخت روسيه تا روز ۳۱ ماه مي (۱۱ خرداد ماه) تمديد شده است. تاس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: