کد خبر: ۲۵۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 20
اینجانب وظیفه خود می دانم این روز باشکوه را محضر همکاران گفتار درمانی تبریک عرض نموده برای همه آنها آروزی سلامتی، تعالی علمی و سترگی دراندیشه و عمل نمایم
شفاآنلاین>سلامت>دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی 1 اردیبهشت ماه که مصادف با روز بزرگداشت سعدی و روز ملی گفتار درمانی است را به همکاران گفتار درمان تبریک گفت.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی متن پیام تبریک دکتر ظفرقندی به شرح ذیل است:

اول اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت استاد سخن، فخر کلام پارسی در ایران و جهان سعدی شیرازی است وبی جهت نیست که چنین روز فرخنده ای را بنام روز ملی گفتار درمانی نام گذاری کرده اند:

سخن گرچه دلبند و شیرین بود

سزاوار تصدیق و تحسین بود

خوشبختانه به همت همکاران ارجمند و خدوم جامعه گفتار درمانی کشور، امروز در ایران عزیز شاهد رشد فزاینده ای در حوزه های آسیب شناسی، تولید گفتار، تشدید، صوت، روان گفتار، حل مسئله و نهایتا توجه ویژه به پژوهش های کاربردی بروی حل مشکلات دوران نوزادی، اختلالات رشدی، مشکلات شنوایی و گفتاری و .... صورت پذیرفته و چون سایر علوم پزشکی باید به بخود ببالیم که به همت این عزیزان فرهیخته از سرآمدان این عرصه ایم.

اینجانب وظیفه خود می دانم این روز باشکوه را محضر همکاران گفتار درمانی تبریک عرض نموده برای همه آنها آروزی سلامتی، تعالی علمی و سترگی دراندیشه و عمل نمایم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: