کد خبر: ۲۵۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 18
طبق گزارش های ارسالی از دانشگاه های علوم پزشکی 40 میلیارد تومان از طریق مشارکت های مردمی خیرین در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی برای مقابله با کرونا قرار گرفته است
شفاآنلاین>سلامت>تقوی نژاد گفت: ۴۰ میلیارد تومان از طریق مشارکت های مردمی خیرین در اختیار دانشگاههای علوم پزشکی برای مقابله با کرونا قرار گرفته است.

به گزارش شفاآنلاین،سید کامل تقوی نژاد در نشستی که به صورت ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران برگزار شد با بیان اینکه طبق گزارش های ارسالی از دانشگاه های علوم پزشکی 40 میلیارد تومان از طریق مشارکت های مردمی خیرین در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی برای مقابله با کرونا قرار گرفته است، افزود: همچنین برای مقابله با این بیماری و با هماهنگی بورس نماد نیکوکاری کرونا 1 و کرونا 2 در بورس درج شد تا مردم از این طریق نیز بتوانند به یاری وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا بیایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: در کرونا 1 سهام خریداری شده در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد، ولی در کرونا 2 سود سهام در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد که هزینه کرد این کمک ها نیز زیر نظر یک هیئت امنا صورت می گیرد.

وی افزود: اقدمات دریافت یک وام ۵۰ میلیون دلاری از بانک جهانی انجام شده است و یک وام از بانک توسعه اسلامی به مبلغ ۱۳۰ میلیون یورو برای خرید تجهیزات نیز در حال فراهم شدن است.

تقوی نژاد افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان برای پاداش دادن به افرادی که در صف مبارزه با کرونا تلاش می کنند با دستور رییس جمهور اختصاص یافته است و مجوز به استخدام ۲ هزار و پانصد پرستار صادر شده است.  شبستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: