کد خبر: ۲۵۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 09
وزارت بهداشت روسیه؛
این فهرست که برای پنجمین بار تجدید می‌شود حاوی ۹ دارو است حال آنکه در فهرست قبلی شش دارو برای مداوای بیماران کرونایی پیشنهاد شده بود
شفاآنلاین>سلامت>وزارت بهداشت روسیه فهرست جدیدی از داروها و شیوه‌های پیشگیری و درمان مبتلایان به ویروس کرونا ( کووید ۱۹) را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین،فهرست جدید داروها و توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری و درمان کرونا روز پنجشنبه در سایت اینترنتی وزارت بهداشت روسیه منتشر شد. 

این فهرست که برای پنجمین بار تجدید می‌شود حاوی ۹ دارو است حال آنکه در فهرست قبلی شش دارو برای مداوای بیماران کرونایی پیشنهاد شده بود.

بر اساس این فهرست، از داروهای «گیدروکسی خلوروخین» ، «خلوروخین»، «مفلوخین»، «آزیترومیتسین»، «توسیلی زوماب»، «نادروپارین» ، «لوپیناویر+ ریتوناویر» ،«اینترفرون بتا-۱بی» و «اینترفرون آلفا» می‌توان برای مداوای بیماران کرونایی یا پیشگیری از این بیماری استفاده کرد.

ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه امروز اعلام‌کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۵۹ نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش روز پنجشنبه این ستاد، طی شبانه روز گذشته در روسیه، ۱۳ تن دیگر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند تا تعداد جانباختگان به ۷۶ تن برسد.

در حال حاضر بر اساس آمار رسمی، ۱۰ هزار و ۱۳۱ نفر در ۸۱ منطقه روسیه به کرونا مبتلا شده اند در حالی که تعداد بیماران مرخص شده ۶۹۸ نفر گزارش شده است.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: