کد خبر: ۲۵۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 08
این داروها در مرکز دولتی پژوهشی بورنازیان آژانس درمانی-بیولوژیکی روسیه در سه گروه از بیماران با وضع متفاوت سلامتی آزمایش خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت>آزمایش سه دارو که مراحل آزمایش را طی کرده اند برای مداوای بیماران کرونایی بر روی انسان در روسیه آغاز شد.

به گزارش شفاآنلاین،دفتر مطبوعاتی آژانس درمانی-بیولوژیکی روسیه روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دستور ورونیکا اسکوارتسووا رئیس این آژانس، آزمایش بالینی (آزمایش بر روی افراد) سه داروی به نامهای «مفلوخین»، «کالیداویر» و «گیدروکسی خلوروخین» که برای مداوای کرونا بکار گرفته می‌شود، آغاز شد. 

در بیانیه به نقل از اسکوارتسووا گفته شد: این داروها در مرکز دولتی پژوهشی بورنازیان آژانس درمانی-بیولوژیکی روسیه در سه گروه از بیماران با وضع متفاوت سلامتی آزمایش خواهد شد.

این آزمایش‌ها با موافقت کتبی بیماران که در مرکز بورنازیان بستری می‌شوند، صورت خواهد گرفت.

گفتنی است دانشمندان روسیه از یک ماه پیش برای ساخت داروهایی برای مداوای بیماران کرونایی تلاش می‌کنند. 

ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه امروز اعلام‌کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۵۴ نفر دیگر در ۴۳ منطقه روسیه به کرونا مبتلا شدند تا رکورد تازه‌ای در تعداد مبتلایان طی یک روز به ثبت برسد.

به گزارش روز سه‌شنبه این ستاد، طی روز گذشته در روسیه، ۱۱ تن دیگر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند تا تعداد جانباختگان به ۵۸ تن برسد.

در حال حاضر بر اساس آمار رسمی، هفت هزار و ۴۹۷ نفر در ۸۱ منطقه روسیه به کرونا مبتلا شده اند در حالی که تعداد بیماران مرخص شده ۴۹۴ نفر گزارش شده است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: