کد خبر: ۲۵۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 04
شمار مبتلايان در دو هفته گذشته در آمريکا بشدت افزايش يافته است؛ به طوري که تعداد مبتلايان به کرونا در برخي شهرها هر چهار يا پنج روز با افزايش دو برابري مواجه مي‌شود
شفاآنلاین>سلامت>نتايج يک نظرسنجي تازه نشان مي‌دهد که اکثر آمريکايي‌ها از عملکرد دونالد ترامپ رييس جمهوري کشورشان در مقابله با کرونا راضي نيستند.

به گزارش شفاآنلاین،نتايج نظرسنجي مشترک شبکه «اي‌بي‌سي نيوز» و مؤسسه افکارسنجي ايپسوس که جمعه به وقت محلي منتشر شد، حاکي است که ۴۷ درصد پاسخ‌دهندگان از عملکرد ترامپ راضي و ۵۲ درصد از آنها از عملکرد وي ناراضي هستند.

اين نتايج بيانگر افزايش نارضايتي از پاسخ ترامپ به شيوع کروناست. دو هفته پيش نتايج نظرسنجي‌ها نشان مي‌داد که اکثر آمريکايي‌ها (۵۵ درصد) از عملکرد وي در مقابله با کرونا راضي و ۴۳ درصد ناراضي بودند. 
 
شمار مبتلايان در دو هفته گذشته در آمريکا بشدت افزايش يافته است؛ به طوري که تعداد مبتلايان به کرونا در برخي شهرها هر چهار يا پنج روز با افزايش دو برابري مواجه مي‌شود.

شهرهاي نيويورک، ديترويت، بوستون، نيو اورلئانز و چند شهر ديگر از کانون‌هايي هستند شديدترين آمار شيوع کرونا در آمريکا را ثبت کرده‌اند.
نتايج نظرسنجي مشترک اي‌بي‌سي نيوز و ايپسوس همچنين نشان مي‌دهد که ۸۹ درصد آمريکايي ها «بسيار نگران» يا «به نوعي نگران» هستند که شايد به کرونا مبتلا شوند.  

مراکز درماني در آمريکا با کمبود تجهيزات بيمارستاني و بهداشتي براي درمان بيماران روبرو هستند.  

بسياري از فرماندران، دولت ترامپ را به ضعف در کمک‌رساني به ايالت‌ها متهم کرده‌اند.

آمار لحظه‌اي دانشگاه جان هاپکينز آمريکا نشان مي‌دهد که ۲۶۶ هزار و ۶۷۱ نفر در اين کشور به کرونا مبتلا شده و ۶ هزار و ۹۲۱ بيمار نيز جان خود را از دست داده‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: