کد خبر: ۲۵۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 30
شفاآنلاین: نتایج آخرین تحقیقات درباره تعدادی از قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اطلاعات تازه ای درباره ی بیشترین قربانیان و علل زمبنه‌ای مرگ و میر آنها ارائه داد
شفاآنلاین>سلامت>در یک گزارش مفصل  به مشخصات قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا، کشوری که در رده بندی تعداد قربانیان ویروس Covid-19 جایگاه نخست را دارداشاره شده است. این آخرین تلاش موسسۀ عالی بهداشت است. 

 در این تحقیق 6801 قربانی از میان 10023 تن ازمجموع قربانیان این کشور  مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار گرفتند. اطلاعاتی که به دست آمد علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی جالب اند ما را در جریان اینکه چه کسانی بیشتر در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند، قرار می دهند.

 میانگین سنی بیمارانی که جان سپردند 78 سال بود که این میزان در مردان 4 سال بیشتر از زنان بوده است و افرادی که از بیماری های مزمن رنج می بردند بیشتر تلفات دادند.

 بیماری های شایع تر عبارتند از دیابت، بیماری های قلبی و فشار خون بالا. از علائم این افراد می توان به تب و مشکلات تنفسی دروهله اول و سپس سرفه، اسهال و خلط خونی اشاره کرد. 6.4 درصد افراد نیز در هنگام بستری شدن علامتی نداشتند.

فدریکو جولیانی

منبع: ایل جورناله(ایتالیا)


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: