کد خبر: ۲۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 20
شفا آنلاين-معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح افزایش ساعت درس تربیت بدنی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان از یک ساعت به دو ساعت در هفته، در کمیته ساماندهی سرفصل‌های آموزشی تصویب شده است.

به گزارش شفا آنلاين،مهرزاد حمیدی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است از سال تحصیلی جدید ساعت درس تربیت بدنی پایه سوم دبیرستان از یک ساعت به دو ساعت افزایش یابد؟ اظهار داشت: افزایش ساعت درس تربیت بدنی دانش‌آموزان پایه سوم دبیرستان از یک ساعت به دو ساعت پیشنهاد شده است و این پیشنهاد در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به تصویب رسیده است.

وی افزود: پیشنهاد افزایش ساعت درس تربیت بدنی از یک ساعت به دو ساعت در کمیته ساماندهی سرفصل‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مورد تصویب قرار گرفت و به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه شده است و هم اکنون در شورا در حال بررسی است که پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا ساعت درس تربیت بدنی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان از مهر امسال به دو ساعت افزایش می‌یابد؟ گفت: اگر این موضوع در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شود از مهر امسال درس تربیت بدنی به دو ساعت افزایش می‌یابد.

حمیدی در پایان یادآور شد: از مهر امسال هیچ خللی در اجرای طرح‌های ورزشی مدارس ایجاد نمی‌شود و ما به دنبال اجرای طرح‌های ورزشی همچون شنا و ژیمناستیک هستیم.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: