کد خبر: ۲۵۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 28
یکی از عوامل مؤثر در میزان مرگ و میر این کشور ممکن است سن جمعیت آن باشد - ایتالیا با داشتن حدود ۲۳٪ ساکنان بالای ۶۵ سال و مسن دارای پیرترین جمعیت در اروپا است
شفاآنلاین>سلامت>مرگ و میر ناشی از ویروس ویروس جدید کرونا در ایتالیا همچنان رو به افزایش است ، در حالیکه این کشور روز جمعه (۲۷ مارس) ۹۱۹ کشته را در یک روز اعلام کرد - بزرگترین آمار مرگ و میر یک روزه در هر کشوری از آغاز شیوع این بیماری گزارش شده است. اما چرا مرگ در ایتالیا اینقدر زیاد است؟

به گزارش شفاآنلاین،ایتالیا در حال حاضر بیشترین تعداد مرگ و میر در جهان از COVID-19 را دارد ، بیماری ناشی از ویروس کرونا .براساس گزارش وبسایت آماری بیماران و کشته شده ها ،، در روز جمعه (۲۷ مارس) بیش از ۹۱۰۰ کشته گزارش شده است.

و طبق آمار سازمان بهداشت جهانی ، میزان تلفات کشور از COVID-19 - با ۱۰٪ - بسیار بیشتر از میانگین جهانی ۳.۴٪ است.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز ، یکی از عوامل مؤثر در میزان مرگ و میر این کشور ممکن است سن جمعیت آن باشد - ایتالیا با داشتن حدود ۲۳٪ ساکنان بالای ۶۵ سال و  مسن دارای پیرترین جمعیت در اروپا است. به گزارش تایمز ، سن متوسط ​​در این کشور ۴۷.۳ است ، در حالی که در ایالات متحده این میانگین سنی ۳۸.۳است.

علاوه بر این ، با افزایش سن افراد ، احتمال ایجاد حداقل یک بیماری که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند - مانند سرطان یا دیابت - افزایش می یابد.وی گفت که چنین شرایطی باعث می شود افراد نسبت به بیماری شدید ناشی از کروناویروس بیشتر  مستعد شوند.

اگرچه ایتالیا در ابتدا آزمایشات گسترده ای را در مورد تماس های  مواردعلامت دار و بدون علامت افراد مبتلا به COVID-19 انجام داد ،  وزارت بهداشت ایتالیا سیاست های آزمایش دقیق تری را در تاریخ ۲۵فوریه صادر کرد.

 این سیاست در اولویت آزمایش برای افراد دارای علائم شدید و آزمایش محدود برای افراد بدون علامت یا افراد دارای علائم خفیف است. این مقاله می گوید ، این می تواند منجر به افزایش نرخ مرگ و میر شود زیرا بیماران دارای علائم خفیف تر آزمایش نمی شوند.


ترجمه:افشین جعفرزاده
متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: